شماره ۱۴۰۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بين

سقوط مرگبار مرد جوان از بالای برج مخابراتی
کارگر جوانی هنگام کار روی برج مخابراتی بر اثر بر هم خوردن تعادل سقوط کرد. ساعت 11:28 روز سه‌شنبه پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط کارگری از بالای برج مخابراتی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنگ ایستگاه 31 را به صدا در آورد و آتش‌نشانان به سمت محل حادثه در خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، خیابان 5.38 حرکت کردند. میرمنصور موسوی، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: در محل اعلام‌شده مشاهده شد که کارگر جوانی هنگام کار روی برج مخابراتی بخش خصوصی بر اثر بر هم خوردن تعادل روی نورگیر ساختمان مجاور سقوط کرده بود.

شکستن ۵۱ هندوانه با سر و ثبت رکورد جهانی
رشید نسیم جوان پاکستانی در عرض ۶۰ثانیه با سرش ۵۱ هندوانه را شکست و رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد. رکورد قبلی به «احمد تفزی» از آلمان تعلق داشت که در ‌سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۳ هندوانه را شکانده بود. از این رکوردزنی در دبیرستان Green Public در کراچیِ پاکستان فیلمبرداری شده است. نسیم همچنین با پیشانی‌اش ۲۸۱ گردو را در عرض ۶۰ ثانیه شکست و یک رکورد دیگر را نیز ثبت کرد. این جوان ۳۲ساله پاکستانی خاطرنشان می‌کند که مدت زمانی طولانی برای آماده‌سازی خود صرف کرده است. او می‌گوید: برای شکستن رکورد جهانی باید خیلی تمرین کرد. قبل از این کار، من چندین‌ماه تمرین کردم. برای هر رکورد باید کمک‌مالی خوبی صورت گیرد و من همه این کارها را بدون حامی مالی و کمک دولتی انجام دادم. به گزارش دیلی‌میل، رشید نسیم در گذشته نیز چندین رکورد جهانی گینس را از آن خود کرده است.

یک مرگ دردناک در افسریه
شهروند| دختر17ساله در منطقه افسریه بعد از مشاجره با مادرش دست به خودکشی زد. تیم جنایی در محل حادثه که حیاط ساختمان مسکونی مرتفعی بود، با جسد دختر 17‌ساله‌ای به نام نیوشا روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان می‌داد از طبقه نهم خانه‌شان به داخل حیاط سقوط کرده و در دم جان باخته است. ساعت 9‌صبح دوشنبه قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری افسریه از مرگ مشکوک دخترجوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که حیاط ساختمان مسکونی مرتفعی بود، با جسد دختر 17‌ساله‌ای به نام نیوشا روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان می‌داد از طبقه نهم خانه‌شان به داخل حیاط سقوط کرده و در دم جان باخته است. بررسی‌های میدانی حکایت از این داشت که دختر فوت‌شده لحظاتی قبل از حادثه با مادرش مشاجره لفظی داشته و پس از آن خودش را از بالکن خانه‌شان به داخل حیاط پرتاب کرده است.


تعداد بازدید :  289