شماره ۱۴۰۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بين

سرقت 1330 انگشتر نقره توسط 4 مجرم سابقه‌دار
شهروند| اعضای باندی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک‌هزار و 330 انگشتر نقره به ارزش 4میلیارد ریال کرده بودند، در اصفهان به دام افتادند. درپی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر سرقت یک‌هزار و 330 انگشتر نقره به ارزش 4میلیارد ریال موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در تحقیقات صورت‌گرفته، مشخص شد سارقان 4نفر از مجرمان سابقه‌دار بودند که با تهدید سلاح سرد، این تعداد انگشتر نقره را از مالباخته به سرقت بردند. سرانجام با تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی شد و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ، هر 4 متهم را دستگیر کردند. متهمان پس ازمواجهه با مدارک و مستندات پلیس،  به سرقت انگشترهای نقره با تهدید سلاح سرد و ضرب و جرح شاکی اقرار کردند. در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد 250 عدد انگشتر نقره مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

خسارت سیل به 4 روستای آذربایجان‌غربی
با توجه به بارندگی‌های روز سه‌شنبه، برخی راه‌ها و پل‌های ارتباطی، باغات و زمین‌های کشاورزی روستاهای ارومیه، خوی، سلماس و مهاباد خسارت دیدند که دستگاه‌های متولی در تلاش برای تخمین خسارت هستند که به زودی اعلام می‌شود. مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: در راستای جلوگیری از وقوع سیل و خسارات به روستاها در استان باید اقدام به احداث دیوار ساحلی و انجام زیرساخت‌های دیگر کرد. در طول 3سال گذشته هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های پیشگیری و احداث دیوار ساحلی در اطراف روستاهای در معرض سیل تخصیص نیافته است.

دستگیری عامل اصلی قتل 4 زن کرمانشاهی در باغ فردوس
عامل اصلی قتل چهار زن کرمانشاهی که زمستان ۹۶ در «باغ فردوس» به قتل رسیدند، دستگیر شد. ۲۲ دی سال گذشته بود که چهار زن در آرامستان شهر کرمانشاه به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسیدند. بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه پس از وصول گزارش این واقعه جنایی در محل حاضر شد و پرونده را به صورت ویژه در دستورکار قرار داد. پس از دستگیری دونفر از متهمان، تلاش برای شناسایی عامل اصلی واقعه مجرمانه با جدیت دنبال شد. با رصدهای قضائی و پیگیری‌های ویژه بازپرس ویژه قتل روز ۱۹ اردیبهشت متهم اصلی این جنایت در تهران دستگیر شد. تلاش ضابطان دستگاه قضائی برای شناسایی سایر عوامل مرتبط کماکان ادامه دارد.


تعداد بازدید :  507