شماره ۱۴۰۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبرنامه

معارفه سرپرست جدید شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید
شهروند| در مراسمی با حضور رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر در محل شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید، سرپرست جدید این شرکت معارفه شد. دکتر داود باقری؛ رئیس حوزه ریاست جمعیت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته هلال‌احمر با اشاره به حمایت و تقدیر همواره رئیس جمعیت از روحیه امدادگری خلبانان، مهندسان و نیروهای متخصص و پشتیبانی‌کننده در شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید افزود: دکتر پیوندی، شرکت نوید و سازمان امدادونجات را مایه مباهات جمعیت می‌داند. وی با تاکید بر حمایت رئیس جمعیت هلال‌احمر از اصلاح برنامه‌ها و بررسی تخصصی مسائل در شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید ابراز امیدواری کرد: با رعایت سلسه مراتب، داشتن برنامه و آموزش براساس برنامه که برای حفظ و ارتقای یک سازمان لازم و ضروری است، این شرکت به برند برتر در حوزه فعالیتی خود تبدیل شود.
رئیس حوزه ریاست جمعیت همچنین با اشاره به حمایت‌ها و اراده دبیرکل جمعیت برای بررسی کارشناسی و برنامه‌ریزی مناسب به منظور حل مسائل به صورت تخصصی در شرکت نوید افزود: می‌توان از این حمایت جهت استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت، استعداد موجود و توانمندی اعضا و در نهایت، رشد و شکوفایی بیشتر شرکت بهره برد. دکتر باقری در ادامه تصریح کرد: هیأت‌مدیره جدید می‌تواند در تعامل مناسب با سازمان امدادونجات جمعیت، زمینه پیشرفت، توسعه و گسترش خدمات خود را در زمینه امدادرسانی هر چه بهتر به مردم آسیب‌دیده و نیازمند فراهم کند.
در ادامه جلسه، مهندس بوربور، رئیس هیأت‌مدیره شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید نیز ابراز امیدواری کرد: با ترکیب جدید هیأت‌مدیره شرکت می‌توان هرچه بهتر به اهداف موردنظر جمعیت هلال‌احمر دست یافت.
کاپیتان بیرانوند، سرپرست جدید شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید هم در این جلسه، جایگاه خدمت در هلال‌احمر را امانت دانست و افزود: فضا برای فعالیت در شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید بسیار مناسب است و امیدواریم با همدلی و همراهی دوستان و وجود روحیه تعاملی میان همکاران، به رشد و توسعه روزافزون شرکت کمک کنیم.
در پایان این جلسه، رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر به نمایندگی از رئیس جمعیت، حکم انتصاب سرپرست جدید شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید را به کاپیتان بیرانوند تقدیم و از زحمات بی‌شائبه مدیرعامل پیشین شرکت خدمات هلی‌کوپتری نوید تقدیر کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر رئیس حوزه ریاست جمعیت، اعضای هیأت مدیره، مدیران و معاونان شرکت حضور داشتند.

مرکز فیزیوتراپی و کار درمانی هلال‌احمر گیلان افتتاح شد
شهروند| مرکز فیزیوتراپی و کاردرمانی موقوفه محمدکاظم حیدرپور در زمینی به مساحت ‌هزار و ۲۰۰مترمربع و ساختمان ۳۵۰ مترمربع در دو طبقه با اعتبار یک و نیم‌میلیارد تومان افتتاح شد. مهدی ولی‌پور، مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با اعلام این خبر گفت: در نخستین روز از هفته هلال‌احمر مرکز فیزیوتراپی و کاردرمانی موقوفه محمدکاظم حیدرپور در شهرستان رودسر افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ولی‌پور بیان کرد: در شیفت صبح فیزیوتراپی ۲۵نفر و در بخش کاردرمانی ۱۲نفر روزانه مورد پذیرش قرار می‌گیرند؛ این مرکز درمانی، مجهز به دستگاه‌های پیشرفته الکتروتراپی و مکانوتراپی و کاردرمانی است. در این مراسم، امام‌جمعه رودسر، مدیرعامل هلال‌احمر استان گیلان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودسر و جمعی از مقامات استان و شهرستان شرکت داشتند.

طرح ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم ایلام اجرا شد
شهروند|  طرح ویزیت رایگان بیماران سالمند و نیازمند به مناسبت هفته هلال‌احمر در روستاهای محروم بخش چوار از توابع استان ایلام اجرا شد. به همت معاونت داوطلبان، معاونت بهداشت درمان و توانبخشی و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایلام طرح ویزیت رایگان در روستاهای محروم گنجوان و چمن بولی بخش چوار اجرا شد. معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: این طرح با هدف افزایش سطح سلامت اقشار محروم و زمینه‌سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت یک روز در روستاهای محروم بخش چوار اجرا شد. معصومه شاهماری اظهار کرد: با اجرای این طرح، ویزیت و همچنین دارو، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، تست فشار و قندخون به صورت رایگان به بیماران سالمند و نیازمند مناطق محروم بخش چوار ارایه شد. شاهماری تصریح کرد: برای اجرای این طرح یک پزشک و 8 کادر درمانی داوطلب، 8 پرسنل و روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع به 72 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه شد. لازم به ذکر است روستاهای چمن بولی و گنجوان در حوزه جنوبی و گرمسیری بخش چوار از توابع شهرستان ایلام قرار دارند.


تعداد بازدید :  272