شماره ۱۴۰۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
اطلاعات جدید از ارتباط ستاره فیلم‌های مستهجن با دونالد ترامپ
پرداخت 500هزار دلار به وکیل ترامپ از طرف الیگارش روسی بعد از مراسم تنفیذ دونالد ترامپ مبالغ پرداختی به همان حساب بانکی واریز شده‌اند که حق‌سکوت دانیلز پرداخت شده است

یاسمن طاهریان| وکیل استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های پورنوگرافی روز سه‌شنبه ادعاهای جدیدی علیه مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ مطرح کرده است. مایکل آوناتی ادعا می‌کند که میزان بالای معاملات بانکی کوهن می‌تواند شیوه کسب‌وکار کوهن را زیر سوال ببرد.
در یادداشتی که بعدازظهر سه‌شنبه منتشر شد، آوناتی می‌گوید که کوهن بعد از انتخابات‌ سال 2016، مبالغی را دریافت کرده است: نزدیک به نیم‌میلیون دلار از شرکت مرتبط با ویکتور وکسلبرگ، الیگارش روسی که روابط بسیار نزدیکی با کرملین دارد؛ حدود 400هزار دلار از شرکت دارویی موسم به نوارتیس؛ 150هزار دلار از صنایع هوا و فضا کره و 200هزار دلار از شرکت مخابراتی AT&T.
آوناتی می‌گوید: «این پرداخت‌ها به همان حساب بانکی واریز شده که کوهن در ‌سال 2016 برای حق‌سکوت‌های دانیلز باز کرده بود.»
حالا این پرداخت‌ها می‌توانند با کمپین انتخاباتی ترامپ مرتبط باشند. کوهن چند هفته قبل از روز انتخابات شرکت اسنشال کانسالتنتس را ثبت کرد تا 130هزار دلار به دانیلز پرداخت کند. این مبلغ پرداختی در جهت قرارداد با این ستاره فیلم‌های پورن بود تا درباره ادعاهای رابطه نامشروع با ترامپ صحبت نکند.
رابرت مولر، بازرس ویژه، شبکه تحقیقاتی بزرگی درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 تشکیل داده است. ادعای آوناتی مبنی بر این‌که کوهن کمی بعد از انتخابات 2016 پول بزرگی از شرکتی وابسته با وکسلبرگ دریافت کرده، سوال مهمی را درباره ارتباط احتمالی کوهن با منافع روس‌ها پیش می‌آورد.
وکسلبرگ، رئیس رنوا، شرکت سرمایه‌گذاری روسی است. اندرو اینتراتر، یکی از فامیل‌های وکسلبرگ شرکت کلمبوس نوا را اداره می‌کند که شرکت وابسته به آمریکاست. به گفته ریچارد اونز، وکیل کلمبوس نوا، این شرکت کاملا آمریکایی است و ادعاهای استفاده ویکتور وکسلبرگ برای پرداخت به کوهن کاملا غلط هستند. این شرکت بعد از مراسم تنفیذ رئیس‌جمهوری، مایکل کوهن را به‌عنوان مشاور در امور سرمایه‌گذاری احتمالی در ملک و دیگر مبادرات استخدام کرده است. وضع کوهن اصلا امیدوارکننده نیست. بازرسان مدارک و پرونده‌های بسیاری مرتبط با کسب‌وکارهای مخلتف کوهن در دست دارند. آنها همچنین از وکسلبرگ درباره 300هزار دلار مبالغ کمکی به مراسم تنفیذ ترامپ و جشن‌های پیروزی و کمیته ملی جمهوری‌خواهان در‌ سال 2017 سوال کرده‌اند. این کمک‌های مالی برای اینتراتر کاملا مشکوک به نظر می‌رسند که قبلا 3800دلار به دو کاندیدا،‌ یکی جمهوری‌خواه و دیگری دموکرات پرداخت کرده است.


تعداد بازدید :  226