شماره ۱۴۰۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
قصد براندازی رئیس با کانال تلگرامی!

چند ماهی می‌شد که افشاگری‌های تکان‌دهنده از مدیریت یکی از فدراسیون‌های ورزشی سروصدای زیادی در محافل ورزشی به راه انداخته بود. این افشاگری‌ها توسط یک کانال تلگرامی با نزدیک یک‌‌هزار عضو انجام می‌شد و جالب اینجاست که اخبار محرمانه‌ترین پرونده‌ها و اتفاقات مربوط به این فدراسیون در کانال مذکور منتشر می‌شد. در همین بین از آنجایی که اخبار منتشر‌شده و تأییدشدن آنها تبعات منفی زیادی برای رئیس و مدیران نزدیک به او ایجاد کرده بود، آنها خیلی زود تصمیم گرفتند به هر قیمتی که شده از پشت پرده ارتباط این کانال تلگرامی با افرادی که در فدراسیون مسئولیت دارند، اطلاعات کامل به دست بیاورند.
افشاگری با هدف خاص!
نکته قابل توجه اینجاست که برخی افراد در فدراسیون مورد نظر با اهداف خاص محرمانه‌ترین و مهمترین اتفاقات فدراسیون را در اختیار ادمین کانال قرار می‌دادند تا عملا فضایی به وجود بیاید که با افشاگری‌های انجام شده اعضای مجمع فدراسیون نسبت به تخلفات و فسادهای رایج در فدراسیون مورد نظر حساس شوند! درواقع این کانال تلگرامی با اخباری که منتشر می‌کرد به محلی برای تسویه‌حساب شخصی مدیران رده بالای رشته ورزشی مورد نظر تبدیل شده بود. هدف آنهایی که این کانال تلگرامی را راه‌اندازی کرده بودند هم کلا براندازی رئیس فدراسیون و مدیران نزدیک به او برای پس گرفتن قدرت بود.
نایب‌رئیس و مدیر سابق فدراسیون جاسوس بودند؟
در چنین شرایطی افشاگری‌ها به‌قدری بیخ پیدا کرد و برای فدراسیون هزینه‌بر شد که مدیران تصمیم گرفتند از طریق مراجع ذیصلاح عوامل این کانال تلگرامی را شناسایی کنند. درنهایت هم گفته می‌شود که با تحقیقات صورت‌گرفته ادمین این کانال جنجالی شناسایی شده و عملا اعتراف کرده که از نایب‌رئیس و دو مدیر سابق فدراسیون اخبار محرمانه را برای انتشار به دست می‌آورده است. حالا با توجه به فضای به وجود آمده، احتمالا به‌زودی زمان تسویه‌حساب رئیس فدراسیون با نایب‌رئیس خود که قصد داشت با زمین‌زدنش جای او را بگیرد، فرا خواهد رسید و شاید شاهد تغییرات اساسی در فدراسیون ورزشی مورد نظر باشیم.
پایان سریال افشاگری‌ها
نکته قابل توجه اینجاست که درست از زمانی که ادمین کانال شناسایی شد دیگر روند افشاگری‌ها قطع شد و هیچ خبری در کانال مذکور منتشر نشد. با وجود این، باید منتظر ماند و دید در روزها‌ و هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد! شاید مدیران دو جبهه که ابهامات بسیار زیادی هم درباره فعالیت‌های اقتصادی آنها در فدراسیون وجود دارد،‌ تصمیم بگیرند این ماجرا را فراموش کنند تا روند افشاگری‌ها تمام شود! باید صبر کرد! این فدراسیون آبستن اتفاقات عجیب و غریبی خواهد بود.


تعداد بازدید :  309