شماره ۱۴۰۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
ماجرای دو تیراندازی معمایی در مشهد و سیستان‌وبلوچستان با 6 کشته

شهروند| دو تیراندازی مرموز در دو روز گذشته، 6 نفر را به کام مرگ فرو برد. یکی از این قتل‌عام‌ها در مشهد و دیگری در استان سیستان‌وبلوچستان رخ داد. دو حادثه مبهم و معمایی که هنوز هم عاملان آن ردیابی نشده‌اند. قربانیانی که همه در خودروی پژو بودند و از سوی ناشناس‌ها به گلوله بسته شدند. در میدان تلویزیون مشهد دو نفر در خودروی پژو 405 هدف گلوله قرار گرفتند و پنجشنبه شب نیز 4 نفر در خودروی پژو پارس‌شان از سوی یک فرد ناشناس تیرباران شدند. درحال حاضر پلیس مشهد و سیستان‌وبلوچستان تجسس‌های قضائی خود را بر روی این دو پرونده معمایی آغاز کرده است.
قاضی حسن حیدری، معاون دادستان خراسان‌رضوی مشهد مقدس درباره جزییات کوتاهی که از کشته‌شدن دو نفر در مشهد وجود دارد، توضیحاتی داد: تیراندازی در میدان تلویزیون مشهد منجر به فوت دو نفر شده است. ‌این دو فرد داخل پژو 405 به تیر بسته شده‌اند. هنوز از انگیزه این اقدام اطلاعی در دست نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین درباره حادثه‌ای که در شمال استان سیستان‌و‌بلوچستان رخ داد، گفته می‌شود، یک فرد ناشناس به سرنشینان پژو پارس تیراندازی کرده و آنها را به قتل رسانده است. به گفته منابع آگاه این حادثه پنجشنبه ‌شب گذشته در جاده زابل به هیرمند حوالی روستای شندل رخ داده است. بررسی‌ها نشان داده که در این تیراندازی ابتدا راننده سواری مورد اصابت گلوله مهاجم قرار گرفته است. با واژگون‌شدن خودرو، فرد مسلح به سه سرنشین دیگر هم تیراندازی کرده و آنها را نیز به قتل رسانده است.


تعداد بازدید :  599