شماره ۱۴۰۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
درخواست 8‌میلیون یورویی المپیاکوس برای گلزن شماره دو یونان
کریم قاپ آلمانی‌ها را دزدید

شهروند| روزهای خوب و پر از هیجانی برای دو ستاره ایران در آسمان اروپا سپری می‌شود. هر روز خبر امیدوارکننده‌ای از پیشنهادهای اروپایی برای کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش می‌رسد و می‌توانیم امیدوار باشیم حداقل یکی از آنها‌ سال آینده را در لیگی معتبر سپری کنند. این بار خبر از پیشنهاد باشگاه اشتوتگارت به ستاره ایرانی المپیاکوس رسیده که رخ دادن آن اتفاقی مهم برای او و فوتبال ایران خواهد بود.
ستاره بازار تابستانی
المپیاکوس یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های یونان است که امسال در به دست آوردن قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است. این اتفاق بحران‌های مالی را برای این باشگاه پیش‌آورده و همین باعث شده شایعات پیرامون فروش کریم انصاری‌فرد گلزن دوم این فصل از رقابت‌های لیگ یونان بیشتر از همیشه مطرح شود. در روزهای اخیر مدیران باشگاه یونانی از رسیدن یک پیشنهاد بوندس لیگایی برای کریم خبر داده‌اند. این ادعا نمی‌تواند عجیب و دور از واقعیت باشد، چراکه کریم با 17گل‌زده عنوان دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان و بهترین گلزن المپیاکوس را به خود اختصاص داد و حتما مشتریان زیادی در بازار تابستانی اروپا خواهد داشت.
ادامه رویا در بوندس لیگا
کریم انصاری‌فرد این‌روزها نتیجه استمرار تلاش‌های خود را می‌بیند. او بعد از انتقال پر سروصدایش از پانیونیوس به المپیاکوس حتی وقتی که روی سکوها هم نشست به فکر جدایی از این تیم نیفتاد تا بالاخره با تغییر سرمربی توانست خودی نشان دهد و فصل رؤیایی‌اش را استارت بزند. او با این‌که حتی می‌توانست آقای گل سوپرلیگ یونان هم شود، اما درنهایت به رده دوم قناعت کرد و همین هم برایش کافی بود تا تبدیل به مهره‌ای پولساز برای باشگاه بحران‌زده المپیاکوس شود. سایت SDNA یونان در گزارشی از آغاز مذاکرات جدی نماینده‌های دو باشگاه اشتوتگارت و المپیاکوس در آتن خبر داده و مدعی شده باشگاه آلمانی برای خرید دومین گلزن برتر یونان مصرانه در تلاش است، اما اختلاف دو طرف بر سر ارزش این قرارداد فعلا مانع توافق آنها شده است. این رسانه معتبر خبر داده سران باشگاه یونانی خواستار دریافت مبلغی حدود 8‌میلیون یورو برای مهاجم ایرانی خود هستند، درحالی‌که اشتوتگارتی‌ها تنها حاضر به پرداخت 6‌میلیون یورو شده‌اند که اختلاف 2‌میلیون یورویی کار را سخت کرده است.
کریم؛ مورد علاقه آلمانی‌ها
البته فقط اشتوتگارت نیست که خواهان جذب ستاره ایرانی المپیاکوس شده است، آگزبورگ دیگر باشگاه آلمانی و دو باشگاه هلندی اوترخت و هیرنفین هم از مشتریان انصاری فرد هستند که بعید به نظر می‌رسد توان مالی برای پرداخت مبلغ مدنظر باشگاه المپیاکوس را داشته باشند، به همین خاطر سایت SDNA و سایر رسانه‌های یونان همچنان شانس اشتوتگارت برای جذب مهاجم ملی‌پوش ایرانی و دومین گلزن برتر یونان را بیشتر از سایر باشگاه‌ها می‌دانند. به نظر می‌رسد وضع انتقال کریم به باشگاه جدید تا قبل از آغاز جام‌جهانی مشخص شود تا یکی از مهمترین نقل‌وانتقال‌های فوتبال ایران در جمع لژیونرهایش رقم بخورد.


تعداد بازدید :  170