شماره ۱۴۰۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
میز خبر

وزیر اطلاعات: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان می‌شود
ایسنا|  وزیر اطلاعات با بیان این‌که سست عهدی و پیمان‌شکنی یکطرفه رئیس‌جمهوری آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تأیید نبوده و نیست، تأکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان یزد برقراری امنیت، بازیابی جایگاه دین و بقا و دوام ساختار حکومت را در گرو ادای حقوق و اجرای عدالت دانست و افزود: در اسلام ارزش آبروی انسان‌ها از کعبه نیز بالاتر است و باید در حفظ حیثیت و آبروی افراد کوشش کرد.
علوی بر حفظ امنیت فیزیکی و روانی در جامعه تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که احساس امنیت و شادابی نباشد، برکتی وجود نخواهد داشت؛ مردم باید انگیزه فعالیت و تلاش در سایه امنیت پایدار همراه با سرور و شادمانی داشته باشند تا به رشد و پیشرفت در همه بخش‌ها دست یابند.
او خطاب به مسئولان استانی گفت: جامعه در صورت وجود امنیت و آرامش به شکوفایی می‌رسد لذا باید با هر آنچه موجب سلب آرامش و نشاط می‌شود، مقابله کرد.علوی بر تحکیم و انسجام وحدت در جامعه تأکید و تصریح کرد: باید در خدمت مردم و وحدت جامعه بود تا سطح رضایت مردم از مسئولان ارتقا یابد و در سایه آرامش و امنیت پایدار، مشکلات و کاستی‌ها رفع شود.
وی اقدامات سلبی و دستگیری را آخرین راهکار در نظام حکمت اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابیر علمی و هم‌افزایی مشکلات را با کمترین هزینه رفع می‌کند تا دلدادگی مردم به نظام حفظ شود.وزیر اطلاعات اعتمادآفرینی و اطمینان‌بخشی برای رسیدن به آینده درخشان را لازمه اقدامات و فعالیت در جامعه دانست و افزود: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد: هیچ هزینه‌ای بابت خروج از برجام نمی‌دهیم
خانه ملت|  عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی هیچ هزینه‌ای بابت خروج از برجام نخواهد داد و آمریکا است که باید این هزینه را بپردازد، گفت: جمهوری اسلامی این شانس را به کشورهای اروپایی می‌دهد تا در این خصوص اعلام موضع کنند.علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا سعی دارد با خروج از برجام ایران را تحت فشار قرار داده و ما را وارد مذاکراتی در حوزه دفاعی و موشکی کند؛ در حالی ‌که جمهوری اسلامی بارها از مجاری رسمی اعلام کرده که در حوزه دفاعی و موشکی هیچ مذاکره‌ای با هیچ کشوری نمی‌کند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی برای هر اقدامی که از سوی ترامپ یا سایراعضای گروه 1+5 صورت بگیرد برنامه‌ای پیش‌بینی کرده است که این امور با وحدت داخلی و اتحاد قوا امکان‌پذیر است.
او افزود: در شرایط جدید لازم است بر انسجام درونی تأکید شود و احزاب، گروه‌ها و جریانات سیاسی از وضع موجود به نفع نظرات خود در خصوص برجام استفاده نکنند؛ بلکه با تصمیمات فعلی دولت در حوزه سیاست خارجی هماهنگ بوده و باعث ایجاد تشتت در سطح جامعه نشوند.یوسف‌نژاد ادامه داد: در داخل کشور توانایی‌های فوق‌العاده‌ای به لحاظ منابع، نیروی انسانی و تکنولوژی داریم که اکنون باید به سمت تقویت آنها پیش رفته تا در حوزه‌های مختلف به خودکفایی برسیم.

امیر سیاری: اگر دشمنان اقدامی کنند تا آخر عمر پشیمان می‌شوند
باشگاه خبرنگاران جوان|  امیر حبیب‌الله سیاری گفت: در نیروهای مسلح این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند، پاسخی به آنها می‌دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب  گفت: فرماندهی در نیروی زمینی به‌عنوان گسترده‌ترین نیرو در سطح نیروهای مسلح بسیار مهم است. فرماندهی امروز با گذشته بسیار متفاوت است و کرامت انسانی در این مدیریت بسیار اهمیت دارد.سیاری در ادامه تصریح کرد: الگوهای ما در فرماندهی اسلام، قرآن، سیره اهل بیت علیهم‌السلام و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است؛ بنابراین فرماندهی ما باید انقلابی و اسلامی باشد. داشتن نقشه برای این‌که کجا بودیم و به برکت انقلاب اسلامی کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم، بسیار مهم است. باید بدانیم که با وجود تحریم به کجا رسیده‌ایم.

 


تعداد بازدید :  321