شماره ۱۴۰۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
واکنش‌های توییتری به آقای بازیگر
آمیتاب باچان: هیچی از فیلم «انتقام‌جویان» نفهمیدم مخاطبان: نوه‌‌ات درک بهتری از فیلم دارد

شهروند| آمیتاب باچان که معرف حضور هست؟ تقریبا می‌شود گفت او در خود هندوستان معروف‌ترین هنرپیشه است و در بیرون از هندوستان جزو چند هنرپیشه معروف هندی است. حالا او درباره یک فیلم پرفروش‌ هالیوودی درسینماهای هند، موضع‌گیری‌ای کرده که اعتراض برخی از مخاطبان خود را برانگیخته است.
تایم آف ایندیا، گزارش داده که آمیتاب باچان گفته است: یک کلمه هم از تماشای فیلم جدید انتقام‌جویان با عنوان «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» درک نکرده است. همین اظهارنظر که در توییتر او منتشر شده، مخالفت برخی را برانگیخته است و به‌ویژه هواداران این فیلم به او تاخته‌اند.
بازیگر سرشناس بالیوود البته بعد از برخی از واکنش‌ها گفته است؛ «باور ندارد که دیواری بین او و فالوورهایش در رسانه‌های اجتماعی وجود داشته باشد و به همین دلیل آنچه را که حس می‌کند و به آن باور دارد، با آنها درمیان می‌گذارد». به همین دلیل هم وقتی وی سرانجام تصمیم گرفت تا به تماشای فیلم ابرقهرمانی ‌هالیوودی بنشیند، واکنش‌اش را بدون هیچ فیلتری با طرفدارانش درمیان گذاشت و در توییتر نوشت: «آقا، حس بد نداشته باش. به تماشای فیلم «انتقام‌جویان» رفتم اما اصلا نفهمیدم چه اتفاقی در فیلم می‌افتد.» او بعد هم چندین ایموجی به توییتش اضافه کرد تا نظرش را کامل‌تر کند.
این نظر خیلی زود با واکنش طرفداران «انتقام‌جویان» روبه‌رو شد و آنها تصمیم گرفتند تا به بازیگر بزرگ آموزش بدهند. درحالی ‌که برخی به وی گفتند، بهتر است اول فیلم‌های دیگر جهان داستانی مارول را ببیند تا بتواند این فیلم را درک کند، برخی هم گفتند نوه او حتما درک بهتری از فیلم خواهد داشت و می‌تواند به وی کمک کند.
«انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» با اقبال زیادی در گیشه‌ها روبه‌رو شده و سریع‌تر از هر فیلم دیگری از مرز یک‌میلیارد دلار عبور کرده است.

 


تعداد بازدید :  139