شماره ۱۴۱۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
حضور تسلی‌بخش امدادگران بی‌ادعا در دامنه‌های صعب‌العبور دنا

شهروند|  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از تلاش‌های شبانه‌روزی یک هفته‌ای امدادگران این جمعیت در جست‌وجوی قربانیان حادثه دلخراش سقوط هواپیما یاسوج- تهران خداقوت و خسته نباشید گفت. امدادگران این جمعیت که 23 تا 29 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در ارتفاعات برف‌گرفته دنا برای جست‌وجوی پیکر قربانیان حضوری تسلی‌بخش داشتند، با مدیرعامل جمعیت استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام ضمن خداقوت و خسته نباشید در این سفر پرفرازونشیب ارتفاعات دنا و شرایط جوی به شدت نامناسب گفت: در تاریخ امداد کوهستان این اولین تجربه اعزام تیم کوهستان ایلام به همچین ارتفاعات و شرایط جوی است.
حسین عارفی با بیان این‌که تجاربی که در این سفر به سختی به دست می‌آید و برای آموزش‌ها و عملیات‌های احتمالی آینده می‌تواند بسیار مفید باشد، تأکید کرد: اگر روزی خدای ناخواسته حادثه این‌چنینی، اردو یا کوهپیمایی داشتیم، هم از لحاظ
 آمادگی جسمانی نفرات و هم از لحاظ تجهیزات ضروری که امدادگران باید با خود داشته باشند، یک تجربه خوب و مفیدی به دست آمده است.
وی بیان کرد: ان‌شاءالله این سفر تجربه ارزشمندی باشد برای تلاش‌های بعدی که احتمال دارد در عرصه امدادونجات استان یا کشور سر راه شما باشد. وی در پایان از حضور گرم و انسان‌دوستانه یک هفته‌ای امدادگران این جمعیت در جهت تحقق شعار تسکین آلام بشری از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان با اهدای لوح، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.


تعداد بازدید :  332