شماره ۱۴۱۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
امیرعلی ملک‌مطیعی به «شهروند» خبر داد:
حال ملک‌مطیعی رو به بهبود است

شهروند| ناصر ملک مطیعی به بیمارستان منتقل شد. این خبری بود که سه روز پیش در برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود. ناصر ملک‌مطیعی‌ای که در چند وقت اخیر با موضوعات مطرح‌شده درباره برنامه دورهمی و برنامه ظلی‌پور، دوباره به صورت بسیار پررنگ از مخاطبان پیگیری می‌شد، با طرح بحث موضوع بیماری‌اش دوباره در صدر اخبار قرار گرفت.
حالا اما امیرعلی ملک‌مطیعی از بهبود وضع او خبر داده است. ملک‌مطیعی در گفت‌وگو با «شهروند» درباره چگونگی وضع پدرش گفت: سه روز پیش، پدرم به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه بستری شدند اما اکنون حال ایشان بهتر است.
او افزود: وضع ایشان از نظر شرایط جسمی، بخشی‌اش یک موضوع قدیمی است که شامل پا درد (به دلیل وزن بالا) و ورم پا به دلیل نارسایی کلیه بوده که همیشگی است. در این رابطه پدر هرازگاهی به مراکز درمانی می‌رفتند و موضوع با کمی رسیدگی رفع می‌شد و وضع جسمی تنظیم می‌شد اما این‌بار مشکلات دیگری هم ایجاد شد.
ملک‌مطیعی گفت: این‌بار مشکلات تنفسی هم علاوه بر آن معضلات همیشگی به وجود آمد و پدر علاوه بر نارسایی کلیه به دلیل تنگی نفس و مشکلات تنفسی در بیمارستان آتیه، بستری شدند و کماکان از ایشان مراقبت می‌شود. به گفته فرزند ناصر ملک‌مطیعی، وضع او در حال حاضر بهتر شده است و موضوعات مربوط به نارسایی کلیه به‌طور نسبی رفع شده و به حالت اولیه برگشته است و با مراقبت‌هایی که انجام می‌شود، مشکلات تنفسی درحال بهبود است.  ملک‌مطیعی از کارکنان بیمارستانی که در مراقبت از ناصر ملک‌مطیعی رفتار محبت‌آمیز و حرفه‌ای دارند، تشکر کرد و اظهار امیدواری داشت هر چه زودتر حال پدرش بهبود پیدا کند و از بیمارستان مرخص شود.


تعداد بازدید :  311