شماره ۱۴۲۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

نیمی از موهای سفیدم ناشی از
 اجرای طرح رجیستری است
محمدجواد آذری‌جهرمی:   
نیمی از موهای من در اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه سفید شد، اما این طرح ۴۰۰‌میلیون دلار پرداختی‌های به خزانه کشور را از محل واردات گوشی به کشور در ‌سال افزایش داد. اجرای موفق این طرح در اثر اتصال سه دستگاه گمرک، وزارت صمت و وزارت ارتباطات بود که مجموعا 400‌میلیون دلار پرداختی‌های به خزانه کشور را در‌ سال افزایش داد؛ رقمی که حدودا بیش از ‌هزار و 600‌میلیارد تومان می‌شود.
انصافا دولت زحمت خود را کشید
محمدعلی موحدی‌کرمانی:
درباره خروج آمریکا از برجام و این‌که برخی گروه‌ها دولت را به‌عنوان متولی برجام عامل بدعهدی آمریکا می‌دانند، باید بگویم که انصافا دولت تلاش خود را کرده است و مسئولان هم زحمت کشیده‌اند و تمام مسأله، عهد‌شکنی آمریکا است وگرنه دولتمردان تلاش خودشان را کرده‌اند. از خدا می‌خواهیم که دولتمردان پیروز باشند.
عربستان 200‌میلیون دلار صرف انتخابات لبنان کرد
قاسم سلیمانی:
کرمان خودمان 10، 15برابر بزرگتر از لبنان است و سعودی‌ها این مقدار پول را برای این منطقه کوچک صرف کردند، آن هم در یک محدوده زمانی کوتاه؛ کار ساده‌ای نیست. نتیجه چه شد؟ نفر اول شهر بیروت برای نخستین بار در تاریخ لبنان یک شخصیت منتسب به حزب‌الله و البته شیعه شد، همان کسانی که به‌عنوان مزدوران ایران می‌نامیدند، بعضا هر نفر به اندازه دو نفر از آنها رأی آوردند.
 نیازی به شعبده‌بازی نتانیاهو نداریم
بهرام قاسمی:
نتانیاهو در سفر اخیر خود به اروپا ناکام بود و با توجه به شکستی که در این سفرها داشت و این‌که نتوانست آنها را با آمریکا در ارتباط با خروج از برجام و تغییر نوع نگاه آنها به این توافق بین‌المللی همراه کند، در همین راستا نیاز داشت اقدام دیگری انجام دهد و در همین چارچوب اقدام اخیر را که یک اقدام فریبکارانه، ریاکارانه و بچه‌گانه است، انجام داد.


تعداد بازدید :  144