شماره ۱۴۲۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

فحش‌های رکیک رابرت دنیرو
رابرت دنیرو در مراسم اهدای جوایز تونی وقتی روی صحنه آمد، بدون این‌که وقت را تلف کند، به دونالد ترامپ فحش داد! صحبت‌های دنیرو با تشویق ایستاده حاضران همراه بود، اما کسانی که از خانه‌های خود زنده مراسم را می‌دیدند، به خاطر تأخیر 10ثانیه‌ای شبکه سی‌بی‌اس فحش‌های دنیرو را نشنیدند.

زنان پرفروش سینما
فیلم جنایی زنانه هشت یار اوشن با نقش‌آفرینی هشت بازیگر زن مشهور‌ هالیوود در سینماهای دنیا پرفروش شده و با فروش بیش از 53‌ میلیون دلار در گیشه دنیا بالانشین فهرست پرفروش‌هاست. کیت بلانشت، ساندرا بولاک، آن‌هاتاوی، میندی کالینگ، سارا پالسن، آکوافینا، ریحانا و هلنا بونهام کارتر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شهرزاد تمام شد
پخش سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی بعد از ۳ ‌سال به پایان رسید. شنیده‌ها حاکی از این است که این سریال ادامه‌ای نخواهد داشت.

فیلم‌های جدید
از روز چهارشنبه، 23 خردادماه فیلم‌های دشمن زن به کارگردانی کریم امینی به جای تگزاس، فیلم دلم می‌خواد بهمن فرمان آرا به جای فیلم ناخواسته و نیز فیلم در وجه حامل بهمن کامیار به جای فیلم آن سوی ابرها اکران می‌شود.

بازگشت هدیه تهرانی
هدیه تهرانی با فیلم سینمایی دوئت در آینده‌ای نزدیک به پرده سینما بازمی‌گردد. این فیلم را نوید دانش به‌عنوان فیلم اولش ساخته و پیش از این با همین فیلم از ورود به رقابت سی‌و‌چهارمین جشنواره موسیقی فجر باز مانده بود. گفته می‌شود دوئت تیرماه به سینماها خواهد آمد.

هنرمندان به روسیه نمی‌روند
غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون گفت که فدراسیون فوتبال هیچ هنرمندی را به جام‌جهانی فوتبال نمی‌برد و موضوع حضور هنرمندان در کنار تیم‌ملی و در زمان تمرین آنها منتفی است. زیرا تیم امنیتی روسیه اجازه حضور هیچ هنرمندی را در کنار کاروان تیم‌ملی نمی‌دهد.


تعداد بازدید :  211