شماره ۱۴۲۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

اشکان خطیبی: محمدرضا گلوزاده بچه افغانستان در شب قدر توسط 3 جوان به قتل میرسه. از ماجرای تجاوز به بهاره دختربچه افغان هم یک‌هفته بیشتر نگذشته. از همه ناراحت‌کننده‌تر حجم اخبار مربوط به جنایت‌هایی‌ست که قربانیان غیرایرانی به حساب میان. خدا همه‌مون‌رو نجات بده.

 احمد ایراندوست: بعضی‌وقت‌ها به یه هیأت می‌رسیدیم می‌گفتیم سه ضرب بزنید، اینجاست که باید سه ضرب بزنیم... ‌ای ‌اهل حرم سید و سالار نیامد... عباس نیامد، عباس نیامد.. بزن سه ضرب‌رو. هیچ‌کس هم ککش نمی‌گزه و بی‌خیال شدن آقایون.. وضع ملت بدتر از این حرف‌هاست دختر مردم کلیه نمی‌فروشه... می‌فروشه.

 محمد نوازی: پسر فردی که در اداره مهم دولتی حضور دارد، هر‌سال در تیم‌های آکادمی استقلال است. من چون بله قربان‌گو نبودم، برکنارم کردند و حالا با انتخاب برهانی و عنایتی می‌خواهند آنها را هم خراب کنند.

 کمال کامیابی‌نیا: پیشنهاد خوبی از ترکیه داشتم اما بی‌معرفت نبودم که تیم را در این وضع رها کنم. البته کسانی که ادعای پرسپولیسی‌بودن دارند، هجمه علیه من به راه انداختند و گفتند که برانکو به من اولتیماتوم داده؛ در شرایطی که اصلا این‌طور نبود و این خبر واقعیت نداشت.

 علی کفاشیان: میان تمام تیم‌هایی که به جام‌جهانی 2018 روسیه صعود کرد‌ه‌اند، ما قطعا بیگانه و اسب سیاه نیستیم. ما هم اسب سفیدی داریم که تیم‌ها با آن سخت مبارزه می‌کنند! اگر بخواهم درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی حرفی بزنم، باید بگویم سه بازیکن تیم‌ملی در روسیه بازی می‌کنند و این یک نکته مثبت برای ما خواهد بود.


تعداد بازدید :  344