شماره ۱۴۲۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# حاضر # جام‌جهانی # منت # بهاره _دختر افغان

کاربران فضای مجازی در توییتر و تلگرام که فیلتر هستند، در هفته‌های اخیر به شکلی قابل‌ تأمل درحال کنایه‌زدن به وزیر ارتباطات هستند. با این‌که طرح فیلترینگ تلگرام و مسدودکردن فیلترشکن‌ها از مدتی پیش با دستور قضائی آغاز شد،‌ اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این اتفاق نه‌تنها هیچ تاثیری روی حضور مردم در شبکه‌های فیلترشده نداشته بلکه آمار نشان می‌دهد که این حضور بیشتر هم شده است. به همین ترتیب مردم با هشتگ حاضر رسما به وزیر جوان ارتباطات به خاطر شکست در طرح فیلترینگ کنایه می‌زنند و از ادامه حضور خود حرف می‌زنند.
 
با نزدیک‌شدن به آغاز مسابقات جام‌جهانی کاربران بیشتری در فضای مجازی نسبت به این تورنمنت بزرگ واکنش نشان می‌دهند و هشتگ جام‌جهانی و تیم‌ملی تقریبا فراگیر شده است. کاربران نقطه‌نظرات مختلف خود را درباره تیم‌ملی و این مسابقات با هشتگ جام‌جهانی منتشر می‌کنند که بسیار هم این واکنش‌ها جالب است. به نظر می‌رسد که در هفته‌های پیش‌رو هم هشتگ جام‌جهانی تا زمانی که این بازی‌ها درحال برگزاری است، داغ باشد. البته هشتگ worldcup2018 در بین ترندهای برتر جهانی در شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام قرار دارد.

واکنش طرفداران پرسپولیس به تمدید قرارداد سه‌ساله کمال کامیابی‌نیا با این باشگاه را در فضای مجازی بررسی کنید، به خوبی متوجه دلخوری آنها از این ‌هافبک خواهید شد. کمال تا آستانه جدایی از تیم هم پیش رفت و مذاکراتی با تیم‌های ترکیه‌ای انجام داد. منتهی وقتی به نتیجه نرسید، با یک پیشنهاد مالی 2.5میلیاردی با پرسپولیس توافق کرد! البته هواداران هم به صراحت برای این بازیکن می‌‌نویسند که رفت و برگشت و دید که جایی بهتر از پرسپولیس برایش پیدا نشد! آنها خطاب به کمال نوشته‌اند که مثل مسلمان و سایر جداشده‌ها دیگر به خاطر نتایج منتی بر سر آنها نگذارد و خیلی باید تلاش کند که این ناراحتی را از دل آنها بیرون بیاورد!

خبر | تجاوز به بهاره دختر افغان در خمینی‌شهر به صورت رسمی از سوی پزشک قانونی تأیید شد. خبر این اتفاق البته خیلی زود در فضای مجازی بازتاب داشت و شدت انتقادهای روزهای گذشته مردم از نماینده مجلسی که خواهان برکناری یکی از مسئولان اورژانس به‌ خاطر رسانه‌ای‌کردن این اتفاق شده بود، بیشتر شد. شما کافی است در توییتر هشتگ تجاوز و خمینی‌شهر را سرچ کنید! آن‌وقت شاهد جزییات این انتقادها و انتقاد از آنچه نژادپرستی این نماینده عنوان می‌شود خواهید شد.


تعداد بازدید :  239