شماره ۱۴۲۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# نه_به_خرید_ماشین_صفر_داخلی # غلط_ می‌کنی # تبعیض # تب _خال_ سلطان

افزایش ناگهانی و بی‌سابقه قیمت خودروهای داخلی در کنار گرانی میوه و کالاهای اساسی و دلار و سکه و ... بیشتر از هر زمان دیگری صدای اعتراض مردم را بلند کرده است. این گرانی بیش از حد باعث شده مردم با انتشار عکس‌هایی از تولید خودروهای بی‌کیفیت داخلی‌، کمپین #نه_به_خرید_ماشین_صفر_داخلی را در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی کنند. البته اعتراض‌های شدیدی هم به وضع بازار خودرو در کشور وجود دارد و تمام مردم در توییت‌های مختلف حسابی از این مسأله نگران هستند.

توییتر رسمی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل اخیرا توییتی پیشنهادی به مردم ایران برای حل بحران آب رایج در کشور منتشر کرده که این اتفاق با واکنش تند مردم ایران همراه شده است. کاربران ایرانی با هشتگ غلط می‌کنی به تند‌ترین شکل ممکن به نخست‌وزیر اسراییل واکنش نشان می‌دهند.

حضور علی پروین برای نخستین‌بار در یک برنامه زنده تلویزیونی و شوخی‌های عادل فردوسی‌پور با اسطوره فوتبال ایران بازتاب خیره‌کننده‌ای در فضای مجازی داشته است. یکی از پربازدیدترین ویدیوها مربوط به این ویژه‌برنامه هم درباره شوخی عادل فردوسی‌پور با تیپ و تب‌خال روی لب علی پروین است. سلطان پرسپولیسی‌ها بارها در این برنامه به عادل فردوسی پور تاکید کرد که چرا آن‌قدر به تب‌خال او گیر می‌دهد!

اواسط فروردین ماه بود که به صورت رسمی خبری در رسانه‌ها منتشر شد که با تایید مراجع ذیصلاح، خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت بدون فیلتر دریافت خواهند کرد. حالا اما شنیده می‌شود که این طرح اجرایی شده و مردمی که در جریان اتفاقات قرار گرفته‌اند، به این موضوع اعتراض دارند که چرا بین مردم باید تبعیض قایل شوند و کلیدواژه حق برابری در کشور را با توییت‌های مختلف زیر سوال می‌برند. همچنین بسیاری از منتقدان خواهان انتشار لیست خبرنگاران و افرادی هستند که طرح ترافیک و اینترنت بدون فیلتر دریافت کرده‌اند! بسیاری از مردم هم البته معتقدند وقتی با وی‌پی‌ان‌های رایگان یا 7‌هزار تومانی می‌توانند از فیلترینگ عبور کنند، چرا بعضی‌ها حاضر شده‌اند چنین امتیازی را دریافت کنند!


تعداد بازدید :  284