شماره ۱۴۲۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

ماجرای اعزام رایگان نمایندگان مجلس به جام‌جهانی روسیه در روزهای اخیر به قدری جنجال‌ساز و فشار افکار عمومی به قدری زیاد شد که بسیاری از این نمایندگان تصمیم بگیرند از سفر به روسیه انصراف بدهند! نکته جالب توجه این‌جاست که برخی حامیان نماینده مردم آذربایجان‌شرقی به خاطر انصراف از سفر به روسیه برای او بنر تشکر نصب کرده‌اند. اتحادیه جایگاه‌های سوخت و مجتمع رفاهی و صنوف همگن این انصراف را اقدامی شجاعانه و مردمی قلمداد کرده و به این شکلی که می‌بینید از محمد اسماعیل سعیدی قدردانی کرده‌اند.


نخستین ویژه برنامه جام‌جهانی 2018 با اجرای عادل فردوسی‌پور یک اتفاق ویژه داشت و آن حضور علی پروین و حشمت مهاجرانی به‌عنوان میهمانان این برنامه بود که با رضایت مردم هم همراه بود. منتهی از ابتدا تا انتهای این برنامه عادل فردوسی‌پور چند بار اعلام کرد که بعد از انقلاب این برای نخستین‌بار است که حشمت مهاجرانی در یک برنامه زنده در تلویزیون ایران حاضر می‌شود و بسیاری از رسانه‌ها هم این خبر را به اشتباه منتشر کردند. واقعیت این است که مهاجرانی ‌سال 94 در یکی از برنامه‌های زنده شبکه ورزش هم شرکت کرده بود. این تصویر نشان می‌دهد که فردوسی‌پور به اشتباه این موضوع را اعلام کرد.

حمید فرخ نژاد با انتشار تصویری از خود، رضا عطاران، پژمان جمشیدی، هومن سیدی و تینا پاکروان در اینستاگرام خود نوشت: «تورنتو اختتامیه جشنواره فیلم‌های کمدی، جای همتون خالی».

 


تعداد بازدید :  371