شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
عدد روز

4200 تومان قیمت دلار شرکت‌های خاص!

فرهاد احتشام‌زاد رئیس فدراسیون واردات اتاق بازرگانی ایران، ضمن ادعای این‌که شرکت‌های خاص دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند، گفت: در شرایط فعلی که تامین منابع ارزی برای واردات با دشواری‌هایی همراه شده، باید مراقب باشیم که کمبود عرضه کالا باعث بحران در بازار نشود؛ چراکه در صورت افزایش قیمت به هر صورت این هزینه به مشتری تحمیل می‌شود. احتشام‌زاد در این زمینه توضیح داد: مگر تاکنون چنین ارزی به واردکنندگان اختصاص پیدا کرده که حال بخواهیم از توقف آن صحبت کنیم؟!

20 درصد حباب قیمت سکه

سعید مجتهد، رئیس شورایعالی نظارت کانون صرافان، از حباب ۲۰‌درصدی در قیمت سکه خبر داد و گفت: ارزش واقعی سکه حدود ۲‌میلیون تومان است، اما هر قطعه سکه به مبلغ ۲‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان هم معامله شده است. مجتهد با بیان این‌که طی چند ماه گذشته ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی کاهش یافته، به همین جهت سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را به ارز تبدیل کنند، ادامه داد: سرمایه‌های مردم با منع صرافی‌ها از خرید و فروش ارز به سمت بازار سکه سوق پیدا کرده است.

19 فرودگاه حجاج ایرانی را اعزام می‌کنند

حسین اسفندیاری، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات حج امسال در ‌۲۸ تیرماه ‌سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال ۸۵‌هزار نفر از ۱۹ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. او گفت: ‌سال‌جاری طبق اعلام سازمان حج و زیارت 85‌هزار حاجی از فرودگاه‌های کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


تعداد بازدید :  293