شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
تاخیر پرواز سن‌پترزبورگ هما و جاماندن برخی هواداران از بازی

شهروند| پرواز ٨٣٧٣ ایران‌ایر که قرار بود در ساعت 06:50 صبح جمعه 25 خرداد تهران را به مقصد سن‌پترزبورگ ترک کند، با تأخیر پروازی همراه بود. بسیارى از مسافران این پرواز بلیت مسابقه ایران و مراکش را در دست دارند و این مسابقه را از دست داده‌اند. عده‌اى از مسافران با یک پرواز دیگر و بدون چمدان‌های‌شان عازم روسیه شده‌اند اما بقیه مسافران در فرودگاه امام منتظر پرواز هستند.
به‌ گزارش روابط‌‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، با توجه به درخواست هموطنان عزیز جهت افزایش پروازها به مناسبت عید سعید فطر و بروز مشکل فنی پیش‌بینی نشده در هواپیمای اختصاص یافته برای انجام پرواز سنت‌پترزبورگ صبح ۲۵خردادماه، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نسبت به اختصاص هواپیمای جایگزین برای انجام این پرواز اقدام کرد که تفاوت ظرفیت این دو نوع هواپیما موجب شد تا تعداد ۲۰ نفر از مسافران موفق نشوند که سفر خود را انجام دهند.
وقتی مسافران جامانده ساعت‌ها در فرودگاه امام (ره) منتظر بودند، شامگاه 25خرداده ماه بعد از این‌که مسافران بازی ایران و مراکش را از دست دادند، سازمان هواپیمایی هما یک پرواز جایگزین در نظر گرفت و مسافران پس از ساعت‌ها انتظار به مقصد سن‌پترزبورگ پرواز کردند.

 


تعداد بازدید :  288