شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

موضع خود را نسبت به امنیت بعد از تجمعات شفاف اعلام کنید
 محمدرضا تابش:  درباره اماکنی که اخیرا هیأت دولت برای تجمعات اعتراضی مردم مشخص کرد، امیدواریم دولت نسبت به تامین امنیت بعد از تجمعات هم موضع خود را شفاف اعلام کند. به قول مثالی معروف، کاچی به از هیچی، بهتر است بگویم همین مجوز هم از هیچی بهتر است.

مترو، امن‌ترین مکان هنگام تهدیدات نظامی
 محسن ‌هاشمی:   در برابر تهدیدات نظامی نیز مترو امنیت بهتری نسبت به سایر ابنیه شهری دارد، اما هنگام سیل و حریق‌ها ممکن است در مترو به دلیل عدم تکمیل تجهیزات خطوط مشکلاتی به وجود آید. بهسازی شبکه‌های نیرورسانی اعم از پل‌ها و راه‌ها، تامین زیرساخت‌های امدادی و مدیریت بحران از اقدامات در زمان حوادث است.
موافق پیشنهاد مسکوت ماندن CFT نبودیم
 حسینعلی امیری:   دولت با وجودی که موافق مسکوت‌ماندن لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم نبود، اما با توجه به شرایط آن روز مجلس، نسبت به رأی مجلس مخالفت نکرد. مجلس شورای اسلامی ایراد شورای نگهبان را درباره لایحه پالرمو رفع و آن را به شورای نگهبان ارسال کرد.

زن و‌ مرد در کنار هم بدون هیچ مشکلی
 طیبه سیاوشی:    دیشب بازی را با مردم و در کنار مردم در سینما فرهنگ تماشا کردم، خانواده‌هایی که زن و مرد و کودکشان باهم و در کنار هم نبرد قهرمانانمان را درنهایت همدلی و همراهی و بدون هیچ مشکلی به تماشا نشستند، بله! مردم به هیجان آمدند! فریاد شادی سر دادند و بعد از پیروزی به هم تبریک گفتند. این در کنار هم نشستن خانواده‌ها و این شادی بزرگ موجب افزایش همبستگی ما شد، امیدوارم این نتیجه خوب، مقدمه‌ای باشد برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌های تمام رشته‌های ورزشی و از جمله به استادیوم فوتبال.»


تعداد بازدید :  201