شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

خواستگاری دختر روس از رضاییان
تیپ بازیکنان ایرانی از همان روز اول حضور در روسیه به سوژه رسانه های خارجی تبدیل و باعث شد آنها طرفداران زیادی پیدا کنند. یک روز قبل از بازی ایران خبر رسید یک دختر روس با حضور در اردوی تیم ملی از رامین رضاییان خواستگاری کرده؛ اتفاقی که در جام قبلی هم گفته می شد برای علیرضا حقیقی رخ داده است.

تاخیر دردسرساز برای هواداران ایرانی
پرواز ٨٣٧٣ ایران ایر که قرار بود در ساعت ٠۶:۵٠ صبح جمعه، تهران را به مقصد
سن پترزبورگ ترک کند، با تاخیر پروازی همراه بود. بسیارى از مسافران این پرواز  که بلیت مسابقه ایران و مراکش را در دست داشتند این مسابقه را از دست دادند. البته عده اى از مسافران با یک پرواز دیگر و بدون چمدان‌های‌شان، عازم روسیه شدند.

5 هزار هوادار مصر و اروگوئه غیب شدند!
فیفا ۳۲ هزار و ۲۷۸ بلیت از ۳۳ هزار و ۶۱ بلیت برای دیدار مصر و اروگوئه به فروش رساند اما تنها ۲۷ هزار و ۱۵ نفر در ورزشگاه حضور داشتند، یعنی پنج هزار نفر کم‌تر از بلیت‌های فروخته شده که این موضوع برای فیفا تعجب برانگیز بود. فدراسیون جهانی اعلام کرده درباره این اتفاق نادر تحقیق خواهد کرد.

مصائب دختر رکابزن با دوچرخه نو!
فرانک پرتو آذر که اخیرا درخشش قابل توجهی در میادین بین المللی داشته، برای تهیه یک دوچرخه جدید و استاندارد با مشکلاتی مواجه شده است. او روی قول مسئولان هیأت دوچرخه سواری شیراز حساب کرده و دوچرخه قسطی با هزینه شخصی خریداری کرده اما با بدقولی آنها مواجه شده است.

اولین استفاده ویدیوچک در جام جهانی
در حالی که دیدار فرانسه و استرالیا با نتیجه بدون گل در جریان بود آنتوان گریزمان با تکل مدافع استرالیا در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. دقایقی بعد کمک داوران ویدیویی به کمک VAR به داور خطای مدافع استرالیا را اعلام کردند و آندرس کانیا با بازبینی صحنه، پنالتی را به سود فرانسه اعلام کرد تا برای اولین بار ویدیوچک در جام جهانی استفاده شود.


تعداد بازدید :  274