شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

مهدی طارمی: ما آمده‌ایم که شگفتی بسازیم و خودمان را به همه ثابت کنیم و به این صحبت‌ها هم کاری نداریم. ما برای بازی با مراکش برنامه‌هایی داشتیم که توانستیم این برنامه‌ها را پیاده کرده و به پیروزی برسیم. برنامه‌های ویژه‌ای هم برای بازی با اسپانیا و پرتغال داریم.
پرویز پرستویی: مصاحبه بنده دیشب از صداوسیما پخش شد و انتقاد‌هایی به بنده در دنیای مجازی شده و همچنان از طرف عده‌ای از هموطنان خوبم ادامه داره، اما لازم دیدم توضیح کوچکی در این خصوص بدم که این مصاحبه قبلا ضبط شده بود و مربوط به دیشب نبوده است.
هروه رنار: من خیلی ناامید هستم و شرمنده. اگر بازی مساوی هم می‌شد، باز هم همین‌قدر ناراحت و شرمنده بودم. من به ایران و آقای کی‌روش تبریک می‌گویم. ایران تاکتیک و هماهنگی خاصی داشت که مورد انتظار ما نبود و بازی‌کردن با این تیم بسیار سخت بود. با این حال ما تیم بهتر زمین بودیم ولی نتیجه را باختیم.
ستاره اسکندری: امروز در پانصدمین پست 44ساله شدم، مقارن با عید فطر و نخستین بازی ایران در جام جهانی.. با تبریک و آرزوی پیروزی ایران، از دنیای مجازی خداحافظی می‌کنم با این باور که مهرتان واقعی بود و هست و انتقاداتتان سازنده.. دور می‌شوم تا دوباره نگاه کنم به آن چه پشت‌سر گذاشته‌ام، به راهم، خودم، هدفم..  
کارلوس کی‌روش: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است،‌ فقط می‌دانم جنگیدیم تا پیروز شدیم. وقتی گروهی کار کنید، نتیجه می‌گیرید. سوپرمن برای کارتون‌هاست و ما یک تیم بودیم که با جنگندگی به برتری رسیدیم. حالا هم به اسپانیا فکر می‌کنیم و با تمام احترامی که برایشان قایل هستیم با استراتژی جدید مقابل آنها قرار می‌گیریم و به هیچ عنوان برای باختن به زمین نمی‌رویم. در ضمن جایگاه‌مان در این‌جا را نه به کسی می‌فروشیم و نه اجاره می‌دهیم.
امیر مهدی‌ژوله: خداروشکر هنوز محمد بحرانی‌ها‌ رو داریم
که شور و حال جام‌جهانی‌رو بیارن به خونه‌هامون و به دلامون و گرنه..


تعداد بازدید :  268