شماره ۱۴۲۶ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت


تصویر رئیس‌جمهوری هنگام تماشای بازی حساس تیم‌ملی ایران مقابل مراکش در جام‌جهانی بازتاب زیادی در شبکه‌های مجازی داشت. حسن روحانی که در منزل خود درحال تماشای بازی بود، با لباس تیم‌ملی که روی آن نوشته شده بود: «یار دوازدهم» و بدون لباس روحانیت مسابقه را تماشا کرد و درنهایت هم وقتی ایران برنده این جدال حساس شد، تصاویری از خوشحالی خود در فضای مجازی منتشر کرد و در واکنش به این اتفاق بزرگ نوشت: «با یک بازی حساب‌شده و پیروزی دلچسب همه ملت ایران را شاد کردید؛ بچه‌ها مچکریم»

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بلندپایه‌ترین مسئول دولتی ایران است که برای تماشای بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی به روسیه سفر کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که گل پیروزی بخش ایران به مراکش باعث شد یکی از قاب‌های ویژه با محوریت آقای وزیر ثبت شود. جایی که خوشحالی زاید‌الوصف باعث شد سلطانی‌فر بدون توجه به موقعیت خود مثل تمام مردم ایران کنترل خود را از دست بدهد و به هوا بلند شود و در جایگاه ویژه فریاد شادی سر بدهد.

مسعود کیمیایی جمعه شب با حضور در کارناوال شادی مردم پس از پیروزی تیم‌ملی مقابل مراکش در جام‌جهانی در شادی تهرانی‌ها
سهیم شد.

میلاد کی‌مرام در اینستاگرام خود با انتشار این عکس نوشت: روزهای فوق‌العاده دارن میان و من آماده‌ام که در آغوش بگیرمشون. به این فکر کن و انرژیشو بده که روزهای خوب دارن میان.

 


تعداد بازدید :  311