شماره ۱۴۲۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

شرط‌بندها شناسایی شدند
با اعلام مدیرکل حراست وزارت ورزش بیش از 5‌هزار سایت غیرقانونی شرط‌بندی شناسایی و به پلیس فتا معرفی شده است. این اقدام با همکاری حراست فدراسیون فوتبال، از اسفند ‌سال گذشته آغاز شده و درنهایت در هنگام برگزاری بازی‌های جام‌جهانی جلوی فعالیت آنها گرفته شد. این وب‌سایت‌ها مبالغی را که از کاربرها برای قمار می‌گیرند، در مواردی فارغ از نتیجه شرط‌بندی به حساب افراد موردنظرشان می‌ریزند.

گدایی برای گلزنی مسی!
بعد از عملکرد ضعیف فوق ستاره آرژانتینی، یک هوادار آرژانتینی در انتقاد از لیونل مسی دست به حرکتی توهین‌آمیز زد. او در کنار خیابان شروع به گدایی‌کردن برای مسی کرد تا جایی که کارتنی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود پول به مسی کمک کنید تا او بتواند گلزنی کند. این هوادار در واقع تعصب کاپیتان آرژانتین به تیم‌ملی این کشور را زیر سوال برده بود.

قشقایی تا 1400 در لیگ برتر!
تیم قشقایی شیراز که چندی پیش با حذف‌کردن پرسپولیس از جام حذفی حسابی در میان مردم شناخته شد. به تازگی به لیگ دسته اول صعود کرده، به گفته سرمربی‌اش، برنامه‌اش با حضور در لیگ برتر تا‌ سال 1400 است. در شرایطی که شیراز در چند‌سال اخیر نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته، شاید درنهایت قشقایی این طلسم را بشکند.

ضرب‌الاجل شیری به پرسپولیس
مهدی شیری، بازیکن سابق پیکان که با پرسپولیس قرارداد بسته و این روزها در تمرین سرخپوشان حاضر است، همچنان امید دارد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود. او آخرین فرصت را  اول تیرماه برای پرسپولیس تعیین کرده و درصورت بخشیده‌نشدن محرومیت تا آن تاریخ، در نیم‌فصل اول به تیم دیگری می‌رود.


تعداد بازدید :  216