شماره ۱۴۲۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

مهدی عسگرپور: صداوسیما و تلویزیون به دلایل مختلف چشم خودش را روی تجاوز و قربانیان آن و این ناهنجاری بزرگ بسته است و تصور می‌کند که پرداختن به این مسأله شاید باعث گسترش آن بشود. آن‌چه که از پرداختن به یک عمل زشت مهمتر است، نشان‌دادن تبعات آن عمل است؛ یعنی اگر ما با فردی مواجه شدیم که به او تجاوز شده، آیا آموخته‌ایم که با خانواده‌اش چگونه رفتار کنیم و چه حرف‌هایی به خود او بزنیم؟ تلویزیون و سینما تقریبا هیچ کاری برای آموزش در این بخش انجام ندادند.
 مهدی یغمایی: من پستمو برداشتم چون بهم ثابت شد که پشت هم نیستیم. پیش‌فروش خودرو در کمال آرامش فروخته و سایت بسته شد. ما نمی‌تونیم متحد بشیم. من خرید نمی‌کنم، حداقل یک‌ماه. دیگه خود دانید، تا همدل و همصدا نشید، هیچ اتفاقی نمی‌افته.
 مونا برزویی: از آقازاده‌ها، سلبریتی‌ها و طبقه مرفه می‌خواهید که سکه، ماشین و خانه نخرند... ما مردم طبقه متوسط که اگر بخواهیم هم توان خرید نداریم!
الیور بیرهوف: برای ایران بسیار خوشحالم و به نظرم یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند. آنها یک لحظه‌ای خوب را رقم زدند و سورپرایز گروه B بودند و از طرفی ایسلند هم با تساوی مقابل آرژانتین دیگر سورپرایز جام تا به این‌جا بود. ایران اکنون پس از بازی اول اعتمادبه‌نفس لازم را دارد و صعود آنها با 3 امتیاز دیگر هم امکان‌پذیر می‌شود.
 فرناندو هیرو: ما مقابل قهرمان اروپا یک امتیاز به دست آوردیم و درحال حاضر تیم‌ملی فوتبال ایران را پیش‌رو داریم که در ۱۹ بازی آخر خود تنها 5 گل دریافت و ۳۷بار دروازه‌ حریفانشان را باز کرده است. این تیم ۱۷ گل از طریق ضربات آزاد زده است. چنین تیمی را نباید دست‌کم گرفت.
 رسول خادم: قطعا ما هم می‌توانیم مقابل لابی صهیونیست‌ها بایستیم و از حق و حقوق قهرمانان خود دفاع کنیم. با این حال، درچند ماه اخیر با وجود دستور رهبری برخی از دستگاه‌ها سکوت کردند اما سکوتشان مسئولیتی که برعهده دارند را از آنها ساقط نمی‌کند.


تعداد بازدید :  213