شماره ۱۴۲۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# جام_شگفتی‌ها # آهنگ_جام_جهانی # ایران‌خودرو # اعدام_محمد_ ثلاث


بعد از تساوی ناامید‌کننده آرژانتین مقابل ایسلند که یکی از نتایج غیرقابل انتظار جام‌جهانی بود، شکست آلمان مدافع عنوان قهرمانی مقابل مکزیک و تساوی برزیل مدعی و پرستاره مقابل سوییس هم شگفتی‌های جام‌جهانی را کامل کرد. این نتایج باعث حیرت فوتبالدوستان در سرتاسر جهان و به موضوع داغ رسانه‌ها و فضای مجازی در جهان تبدیل شده است. ناکامی احتمالی هر کدام از این تیم‌ها باعث شده که کاربران در فضای مجازی از همین حالا خودشان را آماده شگفتی‌های بزرگتر در جام‌جهانی کنند.

آهنگ جدید امید حاجیلی خواننده پاپ به نام ایران که در راستای حمایت از تیم ملی ایران تولید و منتشر شده است، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و بیشترین بازدید پست در ایسنتاگرام مربوط به این آهنگ بود.  این اهنگ شاد به عنوان تیزر یکی از ویژه برنامه‌های اینترنتی جام جهانی ‌انتخاب شده است. البته آهنگ جناب خان با فاصله هنوز محبوب ترین آهنگ حمایتی از تیم ملی است که   بیشترین توجه را به خود اختصاص داده است.

فراگیرشدن کمپینی که علی کریمی در اعتراض به گرانی کالاها در بازار در سطح جامعه به راه انداخت و بازتابی گسترده و حیرت‌انگیز داشت، حالا با یک اتفاق حیرت‌انگیز مواجه شده است. با وجود این‌که خودرو هم در بازار به شکلی غیرمنطقی گران شده، شرکت ایران خودرو برای پیش فروش خودروهای جدید با شرایط ویژه فراخوان داد و میزان استقبال مردم به قدری زیاد بود که سایت برای  مدتی از دسترس خارج شد! این اتفاق در کنار کمپین اعتراضی نمی‌خرم بزرگترین پارادوکسی است که حالا مردم در شبکه‌های مجازی درباره آن حرف می‌زنند. معترضین به این اتفاق البته از هشتگ از ماست که بر ماست استفاده می‌کنند!

صبح روز گذشته محمد ثلاث یکی از دراویش گنابادی که در ناآرامی‌های چند ماه قبل خیابان گلستان هفتم پاسداران تهران به کشتن ۳مامور ناجا با اتوبوس متهم و مجرم شناخته شده بود، در زندان اعدام شد. اعدام محمد ثلاث در روزهای اخیر به شکلی گسترده مورد توجه مردم قرار داشت و در ایران ترند اول توییتر بود. البته درباره حواشی این پرونده جنجالی نقطه‌نظرات مختلفی وجود دارد که با تحقیق در فضای مجازی می‌توانید در جریان نقطه‌نظرات مختلف این پرونده قرار بگیرید.


تعداد بازدید :  157