شماره ۱۴۲۸ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت


ماندانا نصرتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تولد خودمونی بهنوش بختیاری عزیز در کنار خانواده گلش و شراره حسینی عزیزم و آقایان محمد قنبری و سیدشهاب طباطبایی.

یک هوادار مرد مکزیکی که همسرش اجازه رفتن به روسیه را به او نداده بود، به این شکل در روسیه با دوستانش پیگیر مسابقه‌ها شد! دوستان این مرد ماکت او را در هر کجا از روسیه که می‌روند همراه خود می‌برند و عکس یادگاری می‌گیرند. این اتفاق خنده‌دار و جالب البته از روز گذشته بازتابی گسترده در رسانه‌های جهان داشت.

* همزمان با رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال، ماموران متروی ایستگاه انقلاب در تهران لباس داوران را بر تن کرده‌اند. نکته جالب توجه این‌جاست که هرکسی از خط زرد سکوها عبور کند، این ماموران برای تذکر دادن سوت می‌زنند و به مسافرانی که احتیاط نمی‌کنند، حتی کارت زرد و قرمز هم نشان می‌دهند تا حسابی در فضای مجازی سوژه شوند و عکسشان دست‌به‌دست بچرخد.

جذابیت جام‌جهانی و اهمیت بازی تیم‌ملی برای مردم کشورهای مختلف به قدری است که فضانورد آلمانی در این شرایط عجیب‌وغریب بازی تیم‌ملی کشور خود مقابل مکزیک را در جام‌جهانی تماشا کرد. این عکس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آلمان و جهان داشت.


تعداد بازدید :  382