شماره ۱۴۲۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

خداحافظی با حجم رایگان اینترنت
 حسین فلاح‌جوشقانی  مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: «۴۰۰‌هزار مشترک اعتباری و ۵۰‌هزار مشترک دایمی اپراتور همراه اول از طریق شماره‌گیری کد USSD، این سرویس را درخواست کرده‌اند که برای بیشتر مشترکان اعتباری به دلیل نبود اعتبار کافی، این سرویس فعال نشده و صرفا رزرو شده است. طبق دستور وزیر ارتباطات، خرید همه مشترکان براساس  پیام جعلی اختصاص حجم رایگان اینترنت
 لغو می‌شود.»

دردسر پروژه‌های نیمه‌تمام
محسن ‌هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: «متاسفانه تعداد قابل توجهی پروژه نیمه‌تمام از دوره قبل مانده و بلاتکلیف هستند.» او با اشاره به، به تعویق افتادن مجدد خط 7 مترو گفت: «این موضوع مورد انتقاد شورای شهر نیز بوده و به شهردار تهران نیز تذکر داده شده است. البته هفته گذشته شهردار تهران بازدیدی از این خط داشته است و امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری خط ۷ مترو باشیم.»

بالاخره شریعتی شهید یا مرحوم؟
سوسن شریعتی دختر مرحوم علی شریعتی به مناسبت سالگرد درگذشت او نوشت: «بر سر شهید بودن یا مرحوم‌ شدن شریعتی هنوز در این تاریخ دعوایی به پا نشده است. در محافل مذهبی سنتی، در بازار و در میان جریانات سیاسی اپوزیسیون واکنش‌ها از همین جنس است؛ اعتراض، خشم و ناباوری.»

بودجه   قاعده‌دائمی می‌خواهد مسعود نیلی
مشاور اقتصادی رئیس‌جمهوری با مصلحتی دانستن بودجه‌نویسی در ایران گفت: «بودجه باید قاعده‌مند باشد و برای این‌که بودجه عمومی با فشارهای مختلف مواجه نشود، باید قواعد دایمی برای بودجه تعیین کرد. اگر سرمایه‌گذاری دولت در پروژه‌های عمرانی را به صورت کسری از تولید ناخالص داخلی در نظر بگیریم، از دهه 50 به این طرف در دوره وفور درآمد نفتی 12.5‌درصد و در دوره‌ای 5 تا 7‌درصد بوده و از دهه90 به بعد، به 2.7‌درصد تقلیل یافته است.»


تعداد بازدید :  125