شماره ۱۴۲۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

جنجال داوری در شمشیربازی آسیا
در جریان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، اتفاقات عجیبی برای 2 قهرمان ایرانی رخ داد. ابتدا مجتبی عابدینی با ناداوری از رسیدن به جمع 8 نفر برتر بازماند؛ در شرایطی که سرمربی کره‌ای هم از شمشیرباز ایرانی به خاطر قضاوت داور عذرخواهی کرد. علی پاکدامن هم در نیمه نهایی با قضاوت عجیب از رسیدن به فینال بازماند؛ در شرایطی که تماشاگران حاضر در سالن هم داوران را «هو» می‌کردند!

ارزش جام‌جهانی 440 برابر اسکار!
تیمی که در پایان مسابقات جام جهانی روسیه به مقام قهرمانی برسد، به مدت 4 سال صاحب جامی می‌شود که ارزش آن 440 برابر کاپ قهرمان جشنواره فیلم اسکاراست. براساس این اعلام بهای جام قهرمانی فوتبال 132300 یورو است. در حالیکه کاپی که به قهرمان فیلم اسکار داده می‌شود،‌ارزشی بالغ بر 250 تا 350 یورو دارد.

رباط چشمی سالم است
در حالی که شایعه شده بود بار دیگر رباط صلیبی روزبه چشمی دچار پارگی شده و او به همین دلیل ادامه جام جهانی از دست داده، این موضوع رد شد تا خیال هواداران استقلال راحت شود. البته آنطور که از روسیه اخبار به گوش می‌رسد مدافع میانی استقلال به دلیل مشکلات عضلانی نمی‌تواند در دیدار سوپرجام به میدان برود.

دستگیری به جرم حمل مواد
روز گذشته خبرگزاری فارس مدعی شد یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با بازداشت و دستگیری بازیکنش مواجه شده است! بازیکن تیم پرطرفدار لیگ برتری چند شب پیش در حالی که با دو نفر از دوستان خود در حال تردد در یکی از شهرهای خارج از تهران بود ساعت 11 شب با مقداری موارد مخدر صنعتی توسط پلیس بازداشت شد.

وفاداری حاج محمد به پرسپولیس
محمد انصاری که با پرسپولیس قرارداد نداشت و پیشنهاداتی هم از تیم‌های خارجی دریافت کرده بود، دیروز قراردادش را 3 ساله تمدید کرد تا خیال سرخپوشان بابت ماندن این مدافع جوان راحت شود. انصاری بدین ترتیب قدم در راه احمدزاده نگذاشت که لژیونر شدن را ترجیح داده بود و با انتقادهای زیادی هم از سوی هواداران مواجه شد.


تعداد بازدید :  236