شماره ۱۴۲۹ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

خشایار اعتمادی:  برگزاری کنسرت در اختیار کسانی است که سرمایه کلانی دارند، با بلیت‌فروش‌ها در ارتباطند و یک سری کنسرت‌های کشور را قرق کرده اند. در واقع یک عده تهیه‌کننده خاص تصمیم می گیرند که چه کسی، کجا و چه زمانی کنسرت اجرا یا قطعه منتشر کند و این دور از شأنیت موسیقی است. من در چنین شرایطی هرگز چنین ریسکی نمی کنم چون نگران مافیای موسیقی هستم.
 
ایگور کولاکوویچ:  نمی‌دانم فدراسیون جهانی از برگزاری مسابقاتی مثل لیگ ملت‌های والیبال چه هدفی دارد چون کیفیت مسابقات خیلی پایین است. تیم ملی ایران در حال حاضر، لحظات سختی را سپری می‌کند. معنی حرف من، عذر و بهانه برای نتایج تیم نیست بلکه می‌خواهم یاد‌آوری کنم که ما آخر هر هفته از یک قاره به قاره دیگر می‌رویم. برخی بازیکنان ما نتوانستند ویزای آمریکا و حتی اتحادیه اروپا را دریافت کنند.

بهرام افشاری: بسیاری قد مرا مشــکـل‌ســــــاز می‌دانستند و می‌گفتند وقتی قرار است از تو و بازیگر مقابل، نمای دونفره بگیریم، صحنه قناس می‌شود و زیبا نیست؛ ‌و برای خیلی کارها به این دلیل من را رد کردند. اما حضورم در «پایتخت ۵» تأثیر زیادی در سرنوشتم دارد. خیلی زیاد! حالا علاوه بر تئاتر سینما و تلویزیون هم برایم جدی است.
 
علیرضا جهانبخش: کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران جایگاه بسیار بالایی دارد. بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران پیشرفت فوتبال خود را مدیون تلاش‌های او هستند. کی‌روش به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک بسیاری کرده است و عامل تغییرات مهمی در این تیم بوده است. کی‌روش نظم تیمی و اقتدار به تیم داده است و شرایط متفاوتی نسبت به گذشته ایجاد کرده
است.


تعداد بازدید :  201