شماره ۱۴۴۰ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير
صفحه را ببند
خودشیفتگان در دنیا موفق‌ترند

گاردین|  براساس تحقیق جدید دانشگاه کوئین بلفاست، نارسیسیست‌ها (خودشیفتگان)، جزو موفق‌ترین افراد دنیا هستند. اگر شما تاکنون عمر خودتان را با کارهای بیهوده تلف کرده‌اید و چیزی از ارزش‌های شخصی به دست نیاورده‌اید، اما خودشیفته هستید، باید بگویم که احتمالا به‌زودی در کار، تحصیلات و زندگی عاشقانه، پیشرفت خواهید کرد.
البته این خبر ناراحت‌کننده‌ای برای افرادی است که خودشیفته نیستند؛ با این حال، اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که مدت زیادی است که خودشیفتگان، در زندگی و کار و تحصیلاتشان پیروز می‌شوند. دیدن همکاران یا همکلاسی‌هایی که کارشان از شما ضعیف‌تر است، اما وضعیتشان و پیشرفتی که در کار و زندگی می‌کنند، از شما بیشتر است، تنها نمونه‌هایی از این افراد است. از سوی دیگر برنامه‌های پرآوازه تلویزیونی و تبلیغات، همگی شما را به این سو هل می‌دهند و به شما این موضوع را یادآوری می‌کنند که خودشیفتگان موفق‌ترند. آنها همه‌جا هستند و همیشه، در هر زمان و مکانی و در هر جایگاهی حضور دارند. آنها به جهان حکومت می‌کنند.
خبر بدتر این است که خودشیفته‌ها، کیفیت زندگی بهتری نسبت به بقیه دارند؛ آنها وضع بهتری در مدرسه دارند، آنها دارای شغل‌های پردرآمدتری نسبت به سایرین هستند و دوستان بیشتری پیدا می‌کنند.


تعداد بازدید :  292