شماره ۱۴۴۰ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#فروش-خصوصی_نفت # ابر_دزد_ را_پیدا_کنید #مسی_نرو # پژمان_جمشیدی # پات

رضا رشیدپور روز گذشته با انتشار توییتی با مضمون «قرار است #بخش_خصوصی نفت بفروشد یا «بخشی» به‌طور «خصوصی»؟» حسابی جریان‌ساز شد. این توییت بعد از فراخوان دولت در راستای افزایش فروش نفت برای بخش خصوصی منتشر شد و مخاطبان این مجری را به مشارکت در نظر او فراخواند. بسیاری از کاربران برای رشیدپور در توییتر سوت و هورا کشیدند، همچنین برخی نیز با هشتگ #فروش_خصوصی_ نفت به انتقادهای خود ادامه دادند و موضوع بسیار فراگیر شد.
 
صحبت‌های سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره غیربارورشدن ابرهای ورودی به آسمان ایران حسابی در فضای مجازی داغ شد. او گفته است: «تیم‌های مشترکی از اسراییل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای درحال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف‌دزدی نیز مواجه هستیم.» این صحبت‌ها باعث شد تا بسیاری از کاربران فضای مجازی به دنبال دزد ابرهای آسمان ایران بگردند.
 
تبلیغات پژمان جمشیدی برای یک اپلیکیشن هم فضای مجازی را به هم ریخته است. پات که برخی امور مربوط به بانک‌ها را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد، با پژمان جمشیدی قرارداد بسته و روی بیلبوردهای تبلیغاتی‌اش عکس این هنرمند فوتبالی مشاهده می‌شود. بنرهای تبلیغاتی پات علاوه بر سطح شهر در سالن‌های بسکتبال و والیبال نیز نصب شده تا خیلی‌ها به شوخی با بازیکن سابق پرسپولیس بپردازند.
 
شایعه خداحافظی لیونل مسی از تیم‌ملی آرژانتین هواداران این فوق‌ستاره را غمگین کرده است. بسیاری از هواداران آرژانتینی و لیونل مسی بعد از شکست تیم‌ملی این کشور مقابل فرانسه و کنار رفتن از جام‌جهانی 2018 وقتی شایعه خداحافظی لیونل مسی از تیم‌ملی را شنیدند با هشتگ #مسی_نرو به حمایت از کاپیتان پرافتخارشان پرداختند و از او خواستند حداقل تا جام‌جهانی 2022 در تیم‌ملی بماند.

 


تعداد بازدید :  200