شماره ۱۴۴۰ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير
صفحه را ببند
جام جهانی از روی کاناپه

مرگِ گروه مرگ!  | شهاب نبوی|  جام‌جهانی درحالی ادامه دارد که آه و نفرین هموطنانمان در سراسر جهان بالاخره گرفت و هیچ جنبنده‌ای از گروه مرگ جان سالم به در نبرد. حتی گفته می‌شود آن پرنده‌ای هم که در حین بازی آمد توی زمین و «ایسکو» با لوس‌بازی از زیر دست‌وپای بازیکنان نجاتش داد، هم طعمه تیر و کمان عده‌ای ناشناس شد
و به فنا رفت.
ظهر دیروز شاهد تظاهرات گسترده هموطنانی بودیم که هنوز خاک روسیه را ترک نکرده‌اند. آنها در انتهای تجمع گسترده‌ای که باعث تعجب تمام توریست‌های حاضر در مسکو بود، ضمن امضاکردن بیانیه نهایی و محکوم‌کردن بی‌عرضگی اسپانیا و پرتغال، به دو گروه تقسیم شدند و به سمت هتل‌های محل اقامت این دو تیم حرکت کردند.
وقتی هم رونالدو دوباره آمد پشت پنجره و گفت: «جون مادرتون بذارید دوساعت بخوابم، شما با این کارهاتون تمام عضلات منو تبدیل به دنبه کردید.» با شعار معروف «کریس، کریس، کریس دنبه، کریس دنبه، کریس گرد و قلمبه، کریس دنبه...» مواجه شد و دلش شکست و داد زد که «با این کاراتون عمرا دیگه بچه‌دار شم.»
حالا انگار برای ما مهم است که این کوه عضله که مقداری آدمیزاد هم بهش آویزان است، بچه‌دار شود یا نشود. این برای آن خانمی که ما مجبوریم بگوییم همسرت یا نامزدت هست، مهم است؛ چون فردا روزی که نفقه ایام زندگی مشترک را خواست، به دردش می‌خورد.
در آخر بگویم که من یک عالمه خبر و حاشیه از جام‌جهانی دارم اما این ستون کوچک است و یک کلمه اضافه بنویسم، صفحه بند روزنامه، با روسری‌اش خفه‌ام می‌کند.


تعداد بازدید :  348