شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
کیوسک

روزنامه ال گلوبو، نیمار را ستاره بازرسی برزیل و مکزیک می‌داند. برزیل در بازی مقابل مکزیک یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. در شبی که هر چقدر شانس با مکزیک همراه نبود، با برزیل همراهی کرد. برزیل که در مرحله گروهی عملکرد چندان قابل قبولی نداشت و در آستانه حذف قرار گرفته بود، حالا با این پیروزی به جمع هشت تیم رفت و قرار است در مقابل تیم بلژیک قرار بگیرد.

روزنامه یو ‌اس ای تودی به محاکمه کودکان خردسال براساس قوانین مهاجرتی ترامپ پرداخته است. این روزنامه نوشته است حتی کودکانی که تنها سه‌سال دارند، باید در دادگاه بدون والدین خود حضور پیدا کنند! مسأله‌ای که خشم مردم آمریکا را برانگیخته است. ترامپ دستور داده که دادگاه مهاجران غیرقانونی در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود.

روزنامه گاردین ماجرای حبس تیم فوتبال نوجوانان تایلند را در غاری آبی مورد توجه قرار داده. این نوجوانان تا 10 روز سرنوشتی نامعلوم داشتند تا این‌که معلوم شد همه زنده هستند و در یک غار آبی توسط آب محاصره شده‌اند. متخصصان معتقدند تنها با عملیات غواصی پیچیده می‌توان آنها را نجات داد. برخی از متخصصان نیز پیشنهاد کرده‌اند تا پایین رفتن آب که ماه‌ها طول می‌کشد به این بچه‌ها غذا رسانده شود تا زنده بمانند.

 


تعداد بازدید :  216