شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
ذره بین

سرقت مسلحانه از طلافروشی در نهاوند
ساعت ۱۰ صبح  روز سه‌شنبه یک مغازه طلافروشی در شهرستان نهاوند مورد سرقت قرار گرفت. در این حادثه ۴سارق مسلح با اسلحه کلاشینکف به صورت ممتد اقدام به تیراندازی هوایی کردند. سارقان مسلح به محض ورود به طلافروشی اقدام به ترساندن مردم و تیراندازی کردند و یکی از آنها طلا‌های پشت ویترین را جمع‌آوری کرد. با اعلام این سرقت طرح مهار در جاده‌های ورودی و خروجی نهاوند برای سارقان آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با دوربین‌های کنترل شهری به‌زودی دستگیر شوند.

بازی مرگ کودک ابهری در پارک پردیس
هنگام استفاده کودک هفت ساله ابهری از تجهیزات بازی پارک پردیس ابهر به طرز عجیبی سرسره و تجهیزات بر سر بچه آوار شد و این اتفاق پرونده زندگی پوریای هفت ساله را برای همیشه بست تا بار دیگر حادثه هنگام بازی، خانواده‌ای را داغدار کند. در این حادثه کودک دچار ضربه مغزی شده و بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه فوت می‌کند. در پی این حادثه و اعتراضات قبلی مردم مبنی‌بر نامناسب بودن تجهیزات بازی این پارک به دستور دادستان شهرستان، وسایل بازی در پارک پردیس تا اطلاع ثانوی پلمپ و غیرقابل استفاده است.
قطعا بروز این حادثه ناشی از مجموعه سهل‌انگاری‌هایی بوده است که این سهل‌انگاری‌ها می‌تواند از طرف شهرداری، شورای شهر، پیمانکار، شرکت بیمه و اداره استاندارد باشد که تایید یا عدم‌تایید نقش هر کدام مستلزم بررسی همه‌جانبه نقش آنها در این پرونده است.
در همین رابطه، رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تایید خبر فوت این کودک اظهار کرد: پرونده این حادثه با جدیت تمام در دست بررسی است. مقصر اصلی حادثه با تکمیل پرونده مشخص می‌شود و قطعا موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.


تعداد بازدید :  287