شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
تریبون

شور و نشاط خانواده ها در ورزشگاه
سید رضا صالحی‌ امیری   رئیس کمیته ملی المپیک در جدیدترین اظهاراتش گفته: ما به‌طور طبیعی نباید مرزبندی‌های جنسیتی برای حضور در ورزشگاه‌ها ایجاد کنیم، چراکه جامعه ما به مبانی و ارزش‌های اخلاقی باور دارد. او همچنین گفته، امروز بیش از هر زمان دیگری به نشاط اجتماعی نیاز داریم و حضور خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه آزادی هنگام پخش بازی‌های تیم‌ملی فوتبال نشاط، سرزندگی و شور در جامعه ایجاد کرد.

پرونده دانشجویان به کجا رسید؟
فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بررسی احکام سنگین دانشجویان بازداشت‌شده در ناآرامی‌های دی‌ماه گفت: امیدواریم که هفته آینده ملاقاتی با رئیس قوه‌قضائیه داشته باشیم تا پیگیری درخصوص پرونده دانشجویان داشته باشیم. در غیراین‌صورت یک نامه رسمی به آقای صادق لاریجانی ارسال خواهیم کرد و تقاضای عفو را برای دانشجویانی که برای آنها احکام سنگینی تشکیل شده، درخواست می‌کنیم.

کتمان نکنید
احمد توکلی رئیس سازمان مردم‌نهاد شفافیت و عدالت درباره انتشار اطلاعات از طرف دولت گفت: از آن‌جا که دولت، مدافع شفافیت است، ملزم است که تمامی اطلاعات را به مردم دهد. مسئولان دولت، باید اطلاعات کامل در اختیار مردم بگذارند و نمی‌توانند آن را کتمان کنند. بانک مرکزی هم نمی‌تواند به چنین شکلی، به مردم اطلاعات دهد. اصل شفاف‌سازی اقتضا می‌کند که اطلاعات به صورت کامل و دست‌نخورده در اختیار مردم قرار گیرد.

برای مبارزه با کم آبی چه کنیم؟
 رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره رشد بیابان‌زایی و کاهش محصولات کشاورزی به دلیل کاهش نزولات جوی گفت: «کاهش باران در همه جای دنیا از جمله کشور ما مرسوم است که منجر به یک سری محدودیت‌هایی می‌شود. آن چیزی که مهم است سازگاری ما با کم بارشی است.  ما نباید در مناطقی که خشکسالی وجود دارد، محصولاتی را پروش دهیم که آب فراوان مصرف می‌کنند.


تعداد بازدید :  151