شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

جام‌جهانی‌ای که برای «دیبالا» تلخ شد
مهاجم تیم‌ملی فوتبال آرژانتین برای نخستین‌بار به حذف تیمش از جام‌جهانی واکنش نشان داد. هر چند پائولو دیبالا در فهرست نهایی تیم‌ملی فوتبال آرژانتین برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت، اما سامپائولی، سرمربی  آلبی سلسته کمتر به این بازیکن بازی داد، به همین خاطر او نتوانست انتظارات را برآورده کند. ستاره یوونتوس برای نخستین‌بار بعد از حذف آرژانتین واکنش نشان داد و در صفحه رسمی خود نوشت: این نخستین جام‌جهانی من بود و متاسفانه با احساس تلخی به پایان رسید، با این حال می‌خواهم از همه کسانی که از  من حمایت کردند، تشکر کنم.

مقصران شکست اسپانیا از دید هواداران
هواداران اسپانیایی، لوییس روبیالس و فلورنتینو پرس را مقصر اصلی شکست اسپانیا در جام‌جهانی ۲۰۱۸ می‌دانند. تیم‌ملی فوتبال اسپانیا پس از صعود سخت از مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دور حذفی مغلوب روسیه شد و از صعود به دور بعد باز ماند.هر شکست بررسی می‌شود و انتقاداتی در رابطه با آن وجود دارد، به همین منظور سایت آس، ‌از کاربران خواست مقصر اصلی حذف اسپانیا در این بازی‌ها را مشخص کنند. در بین گزینه‌های آس، لوییس روبیالس (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا)، فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید)، یولن لوپتگی (سرمربی پیشین تیم‌ملی اسپانیا)، بازیکنان و فرناندو هیرو (سرمربی اسپانیا) وجود داشتند. بیش از ۲۰۰‌هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۵۲.۴۶‌درصد (۱۰۸‌هزار و ۷۵۲ نفر) مقصر اصلی را روبیالس دانستند. در جایگاه بعدی پرس با ۲۵.۱۴‌درصد (۵۲‌هزار و ۱۱۳ نفر) قرار داشت.

بخت اصلی قهرمانی از نگاه «ونگر»
آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال بخت‌های اصلی قهرمانی جام‌جهانی را معرفی کرد. او گفت: قلبم طبیعتا با فرانسه است. بارها گفته‌ام که از ‌سال 1954 و بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری که زیر 40‌میلیون نفر جمعیت نداشته باشد، قهرمان جام‌جهانی نشده است. اما از شما می‌پرسم آیا می‌توان بلژیک را نادیده گرفت؟ آنها کشوری کوچک، اما باکیفیت هستند. کرواسی هم تیم باکیفیتی است. البته اگر بخواهم یک تیم را انتخاب کنم، آن فرانسه است.

ماندن «لوو» در تیم آلمان قطعی شد
نشریه بیلد حتم داد که یواخیم لوو، سرمربی تیم‌ملی آلمان قطعا اخراج نخواهد شد. عملکرد ضعیف آلمان در جام‌جهانی باعث شد یواخیم لوو بشدت مورد انتقاد قرار بگیرد، چراکه وی تصمیم‌های جنجالی مثل کنار گذاشتن سانه را گرفته بود. در روزهای اخیر حرف و حدیث‌هایی در مورد اخراج لوو وجود داشت، اما به نظر می‌رسد این مربی که تا 2022 با تیم آلمان قرارداد دارد، فعلا سکان هدایت ژرمن‌ها را به عهده خواهد داشت.


تعداد بازدید :  206