شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
عادل را بیشتر از 206 دوست داشت

انگار دیگر شگفتی‌های جام‌جهانی تمام شده است. برزیل، مکزیک را 2 بر صفر می‌برد؛ اما بلژیکی که از اول جام‌جهانی خیلی خوب ظاهر شده است، این‌بار نزدیک بود در برابر ژاپنی که با اختلاف کارت زرد از مرحله گروهی بالا آمده، ببازد. ولی به هر حال بازی فوق‌العاده ژاپن را هم می‌توان یک شگفتی دانست اما آنها نتوانستند بلژیک را حذف کنند تا شگفتی‌شان را کامل کنند.
برق خانه پادوانی را وصل کنید
عادل باز هم از خارجی‌های داخل‌نشین در برنامه‌اش دعوت کرد. این‌بار پادوانی برای کارشناسی بازی برزیل و مکزیک میهمان برنامه فردوسی‌پور شد. میهمانی که مصدوم بود و عادل مدام در برنامه تکرار می‌کرد که امیدوار است حالش خوب شود. حتی  چندین‌بار از لفظ بچه برایش استفاده کرد و ‌گفت کاش این بچه زودتر حالش خوب شود، حیف است!
خانواده پادوانی در تهران ساکن هستند؛ در محله پاسداران. قطعی‌های اداره برق برای شهر تهران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و محله‌های بیشتری را در برمی‌گیرد. تقریبا هر محله‌ای روزانه بین 2 تا 3 ساعت قطعی برق دارد و دوشنبه شب هم نوبت به محله‌ای افتاد که پادوانی و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کردند. پادوانی در برنامه عادل بود اما خانواده‌اش در خانه برق نداشتند تا برنامه عادل را که لئواندرو در آن حضور داشت را ببینند.
عادل هم از مسئولان اداره برق تهران بزرگ خواهش کرد تا برق آن محله را وصل کنند تا خانواده پادوانی بتوانند او را ببینند. احتمالا برایشان خیلی جذاب بوده که عضوی از خانواده‌شان در برنامه فردوسی‌پور حضور داشته است. ما هم اگر بودیم احتمالا برایمان خیلی جذاب بود.
جایزه‌های جذاب و بوسه عادل
اسپانسر ویژه برنامه عادل از چند روز مانده به جام جهانی که برنامه شروع شده است، روزانه یک یا چند پژو 206 به برندگان مسابقه پیامکی برنامه جایزه می‌دهد. از همان ابتدا تا به حال چند باری شده که روی آنتن زنده شبکه سه با برندگان تماس گرفتند و عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی مجریان این برنامه با برندگان خوش و بش کردند. دوشنبه شب هم با یکی از برندگان پژوی 206 تماس گرفتند.
برنده آن شب از خوزستان بود. خوزستانی که سال‌هاست مورد رنج قرار گرفته و هنوز هم آبادانی در آن کامل نشده است. برنده خوزستانی خوشحال بود؛ اما بیشتر از اینکه از ماشینی که برده است خوشحال باشد از این خوشحال بود که عادل به او زنگ زده است و صدای او را از پشت تلفن می‌شنود. عادل فردوسی‌پور در پاسخ به ابراز علاقه این برنده خوزستانی که گفت: «صحبت با شما از ٢٠٦ بیشتر مى‌ارزه» بوسه‌ای برای او فرستاد که خیلی‌ها را غافلگیر کرد!


تعداد بازدید :  218