شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
رژه روی اعصاب هواداران آبی
استقلالی‌ها پول ندارند، از جذب بازیکن محروم شده‌اند و از پندار تایم هم خبری نیست!

پندار تایم تعطیل شد!
در همان روزهای آغازین نقل‌وانتقالات پندار توفیقی با گرفتن اختیار از مدیرعامل استقلال با جذب چند بازیکن نه چندان شناخته شده مثل مرتضی آقاخان، فرشاد محمدی‌مهر، محمد دانشگر و میثم تیموری حسابی سروصدا به پا کرد. هواداران به وجد آمده بودند و به خاطر خریدهای شبانگاهی معاون باشگاه به او لقب «پندار تایم» دادند. با این حال خیلی زود این بساط جمع شد و چند هفته‌ای است که دیگر خبری از نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال نیست. بازیکنانی چون مجید حسینی، امید ابراهیمی، مامه تیام و وریا غفوری هنوز تکلیفشان برای فصل جدید مشخص نیست و توفیقی هم در واکنش به درخواست‌های هواداران استقلال، تمامی پست‌های خود را از روی صفحه اینستاگرامش پاک کرد.
خریدهای پرسپولیس، روی اعصاب استقلالی‌ها
در حالی که تصور این بود پرسپولیس با از دست دادن چند بازیکن اصلی خود مثل محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی و به دلیل محرومیت از نقل‌وانتقالات تضعیف شود،‌ مدیران این باشگاه از همین حالا به فکر نیم فصل هستند. بازیکنانی چون مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی برای نیم فصل دوم جذب شدند و گفته می‌شود سروش رفیعی نیز به زودی به این جمع اضافه خواهد شد. این اتفاقات هواداران استقلال را شاکی کرده و آنها بار دیگر وزارت ورزش و شخص سلطانی‌فر را پرسپولیسی دانستند. حتی در کانال‌های هواداری استقلال عکس وزیر ورزش با پیراهن پرسپولیس دیده می‌شود! این اعتراض‌ها به صفحه شخصی سلطانی‌فر هم کشیده شده و استقلالی‌ها با هشتگ‌های مختلف از جمله «وزیر پرسپولیسی» به وضع تیمشان اعتراض دارند.
استقلال، اسیر بی‌پولی محض!
با این که مدیران باشگاه استقلال در قبال اعتراض‌های گسترده هواداران این تیم سکوت کرده‌اند؛ گفته می‌شود وینفرد شفر هم از وضعیت نقل‌وانتقالات راضی نیست. از درون باشگاه خبر می‌رسد بی‌پولی عامل اصلی سکوت مدیران استقلال است که نمی‌توانند برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان مطرح مطالبات گذشته آنها را پرداخت کنند. وریا غفوری، امید ابراهیمی و حتی تیام برای تمدید قرارداد شرط مالی گذاشته‌اند و حاضر نیستند با شرایط فعلی پای میز مذاکره بنشینند. حتی کار به جایی رسیده که باشگاه استقلال در تامین هزینه‌های درمان پادوانی، مدافع برزیلی این تیم هم به مشکل خورده و حدود 100 میلیون تومان به تیم پزشکی که از این بازیکن مراقبت می‌کنند، بدهکار است. شاید جدی‌ترین دغدغه مدیران استقلال پرداخت مالیات وینفرد شفر بود که با تهدید این مربی آلمانی به خاطر ضبط پاسپورتش همراه شد. با این حال در فاصله کمتر از 20 روز تا سوپرجام و رویارویی با پرسپولیس همه چیز در باشگاه استقلال به هم ریخته به نظر می‌رسد. باید دید در آخر ستاره‌هایی مثل وریا غفوری، امید ابراهیمی و مامه تیام راضی به ماندن می‌شوند؛ اگرچه شنیده می‌شود انتقال ابراهیمی به یکی از تیم‌های قطری در مرحله نهایی قرار دارد.
دردسر جدید برای آبی‌ها
یکی دیگر از مشکلات استقلال اختلاف بین کادر پزشکی و مدیریت باشگاه است. دکتر نوروزی به عنوان معاونت پزشکی سال قبل هم از این که برخی بازیکنان بدون تست پزشکی با باشگاه قرارداد امضا کردند، ناراحت بود و این ماجرا بار دیگر تکرار شده است. نخستین نشانه این ماجرا هم مصدومیت مرتضی آقاخان، خرید جدید استقلال است که گفته فعلا به فیزیوتراپی نیاز دارد!

 


تعداد بازدید :  338