شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
خبر درگیری بازیکنان تیم‌ملی در روز عکاسی فیفا از آنها موثق نبود
شایعه نسازید، دعوایی نبود

چندی پیش خبری درباره دعوای بازیکنان تیم‌ملی در روز عکاسی فیفا از بازیکنان تیم‌ملی در روسیه منتشر شد؛ خبری که مدعی شده چند نفر از بازیکنان تیم‌ملی در آن روز با هم دعوا کردند و در روزهای بعد هم در زمان تمرین این دعواها ادامه داشته است.
(یکی از بازیکنان تیم‌ملی که کلا اکثر بازیکنان با او رابطه خوبی ندارند، زمانی که عکاس فیفا به اردو رفته بود، کاری کرد که نزدیک بود یک دعوا راه بیندازد. این بازیکن بدون آن‌که صف را رعایت کند، جلوی یکی از بازیکنان ایستاد تا آن بازیکن بگوید:   «ما در صف هستیم. برو عقب.» اما بازیکن معروف گفت: عقب نمی‌رود و ایستاد تا کل‌کل کند! رفتار او برای دیگر بازیکنان هم عجیب بود. بازیکنی که در صف بود گفت: «عمرا بگذارم جلوتر از من بایستی.»
خلاصه کل‌کل تا جایی رسید که یکی، دو بازیکن باتجربه تیم هم وارد شدند و آن بازیکن را به ته صف بردند. روز بعد در تمرین هم مسائلی پیش آمد تا چشم آن بازیکن تیم‌ملی بترسد و خلاصه دیگر هوای کل‌کل و رفتن در صف بدون نوبت از سرش خارج شود! می‌گویند یکی از بازیکنان تیم طوری زیر پای آن بازیکن تکل رفت که تا دو، سه دقیقه بلند شده بود و گیج می‌زد. با این حال شنیدیم بزرگان تیم تلاش کردند حاشیه‌سازی بازیکن مورد نظر از چشم کی‌روش دور بماند تا او بویی از این ماجرا نبرد.)
این متن خبری است که دراین‌باره منتشر شده، اما گویا این خبر نه‌تنها واقعیت نداشته، بلکه شایعه‌ای برای بی‌نظم کردن تیم‌ملی ایران بوده است. گویا در آن روز حتی صفی هم تشکیل نشده بود که به دلیل آن بازیکنان بخواهند با هم درگیر شوند و دعوا راه بیندازند. این خبر گویا از اساس مشکل دارد.  منبع موثقی که در روز عکاسی فیفا از تیم‌ملی در آن‌جا حضور داشته به «شهروند» گفته است که در آن روز هیچ بحث و دعوایی میان بچه‌های تیم‌ملی رخ نداده است. بچه‌ها 3 نفر 3 نفر داخل می‌آمدند و از آنها عکاسی می‌شد. هیچ بحثی بین آنها درنگرفت و آنهایی هم که بیرون بودند، حتی صفی تشکیل نداده بودند که به‌خاطر آن دعوایی اتفاق بیفتد. همه با هم خوب بودند و هیچ حاشیه‌ای بین‌شان وجود نداشت، حتی روز بعد در زمین تمرین هم بچه‌ها با هم خوب بودند، شوخی می‌کردند، به تمرین‌شان می‌پرداختند و هیچ‌کس با دیگری درگیر نشد و کسی هم در این میان مصدومیتی نداشت.
همه می‌دانند کی‌روش به نظم و انضباط تیم‌ملی خیلی تاکید دارد و همه بازیکنان هم از این موضوع با اطلاع هستند. بسیاری هم این مورد را رعایت می‌کنند تا مبادا به دلیل بی‌انضباطی، سرمربی تیم‌ملی بخواهد آنها را کنار بگذارد یا از دستشان دلگیر شود. البته که نظم در هر کاری درست و مفید است، اما وقتی این نظم وجود دارد، شاید بهتر باشد نخواهیم با ساختن شایعه آن را به هم بریزیم!


تعداد بازدید :  314