شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

شوک عجیب به ستاره استقلال
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش تأکید کرد که با توجه به پاس‌نشدن چک باشگاه استقلال برای خرید داریوش شجاعیان، این بازیکن حق بازی برای تیم تهرانی را ندارد و باید به گسترش برگردد! او گفت: ‌«یک بند توافقنامه این است که اگر یکی از چک‌های باشگاه استقلال پاس نشود، گسترش فولاد می‌تواند تقاضای استرداد بازیکن را داشته باشد و حتی چک‌های قبل را به‌عنوان غرامت ضبط کند.»

به   پرسپولیس ارز   دولتی نمی‌دهند!
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود نیازمند ارز دولتی از قبیل دلار و یورو است؛ اما با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی مسئولان این باشگاه، هنوز ارز دولتی از سوی بانک مرکزی به این باشگاه دولتی تخصیص نیافته است. بیش از ۴۵ روز است که مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست خود را به بانک مرکزی ارایه کرده‌اند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پرچمدار ایران در اندونزی کیست؟
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی در نشست شنبه آینده در خصوص پرچمدار کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 تصمیم می‌گیرد که سه ورزشکار از شانس بیشتری برای پرچمداری برخوردارند. کیمیا علیزاده، الهه احمدی و احسان حدادی گزینه‌های پرچمداری ایران در جاکارتا هستند.

جدایی رونالدو جدی‌تر شد
در بحبوحه جام‌جهانی و تمرکز رونالدو روی تیم‌ملی پرتغال، کمتر رسانه‌ای بحث جدایی او از رئال و گزینه‌های احتمالی انتقالش را مطرح می‌کرد اما حالا همه چیز مهیاست تا رونالدو بار دیگر به تیتر یک رسانه‌ها بدل شود. حالا توتو اسپورت فاش کرده که یوونتوس مبلغ قابل توجهی برای جذب رونالدو درخواست کرده است.

انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال
امیر مهدی علوی که سابقه فعالیت در رسانه‌های مختلف را طی دو دهه اخیر دارد، به ‌عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. علوی روز گذشته حکم خود را از رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کرد. پیش از این علی جوادی در این سمت فعالیت می‌کرد.


تعداد بازدید :  146