شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
تریبون

جواد یساری: بعد از این‌که پای من در کشتی مشکل پیدا کرد، سراغ کار رفتم و تلویزیون، یخچال و لوازم خانگی به مردم قسطی می‌دادم. اوایلش هم کار خوب بود. البته همان زمان که در باشگاه می‌خواندم و گاهی هم زیر دوش خوانندگی می‌کردم، دوستانم خیلی من را مورد تشویق قرار می‌دادند.
 
محمدحسین کنعانی‌زادگانی: متاسفانه گاهی اوقات باید زمانی بگذرد تا آدم متوجه شود چه اشتباهی کرده یا با رفتار خود چه فاجعه‌ای به‌بار آورده است. من در 20 سالگی بزرگترین خطای زندگی‌ام را مرتکب شدم و چوبش را هم خوردم. ای‌کاش آن موقع دوستی که با من بود، وجدان داشت و من را از شرایط آگاه می‌کرد. همه جام جهانی‌رفته‌ها پس از بازگشت به ایران شهرهای خود را بر سر زبان‌ها انداختند و من هم خیلی دلم می‌خواست نام شهرستان «سربندر» را بیشتر از چیزی که هست بر سر زبان‌ها بیندازم. امیدوارم خیلی زود به فوتبال برگردم.
 
فرنوش صمدی: : تنها زنی هستم که امسال از ایران برای عضویت در آکادمی اسکار پذیرفته شده‌ام، بسیاری از زنان در شبکه‌های اجتماعی به من پیغام می‌دهند و می‌گویند به انجام فعالیت‌های اینچنینی امیدوار شده‌اند و این باعث خوشحالی من است، زیرا دوست دارم کارم به زن‌ها انرژی بدهد.
 
مصطفی هاشمی‌طبا: رفتارهای کی‌روش با ما پیــش‌درآمـــــدی از کاپیتولاسیون است که هر رفتاری صورت می‌گیرد، مجازاتی ندارد. اکنون کی‌روش طوری رفتار می‌کند که هر کاری می‌گوید ما باید انجام دهیم. فکر می‌کنم نقش کی‌روش از زمان حضور مستشاران آمریکایی در کشورمان هم بیشتر شده و رفتار به‌مراتب بدتری دارد. او به ایران به شکل یک کشور استعماری و عقب‌افتاده نگاه می‌کند که یک روز می‌گوید ما 40 سال از پرتغال عقب هستیم، یک روز می‌گوید 50 سال از اسپانیا عقب افتاده‌ایم و دایم به مربیان و مدیران ما اهانت می‌کند. در کنار اینها پول خوب می‌گیرد و زندگی‌اش را هم می‌کند.


تعداد بازدید :  190