شماره ۱۴۴۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#IR655 # عرض_ارادت # مسعود_شجاعی # ژاپن

فاجعه سالگرد شلیک ناو آمریکایی وینسنس به پرواز #ir655 ایران‌ایر و کشتن ٢٩٠ غیرنظامی ازجمله ۶۶ کودک سوژه‌ای بود که ایرانی‌ها روز گذشته توییت‌ها و پست‌های مختلفی را در فضای مجازی درباره آن با این هشتگ منتشر و یادآوری کردند که آمریکا هیچ وقت به خاطر این جنایت عذرخواهی نکرد.

نامه منتشرشده از سوی مسعود شجاعی، کاپیتان تیم‌ملی در اعتراض به شرایط زندگی مردم خوزستان، در روزهای اخیر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته‌ و با واکنش مثبت مردم همراه شده است. کاربران در فضای مجازی،‌ هر کدام قسمتی از آن را منتشر  و از شجاعی تمجید می‌کنند.

رضا رشیدپور از وقتی که تصمیم گرفته فعالیتش در توییتر را از سر بگیرد، هر روز با توییت‌های جنجالی و انتقادی خود به یکی از خبرسازترین افراد در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. رشیدپور در تازه‌ترین توییت خود با کنایه به لیست افرادی که  ارز دولتی گرفته‌اند، نوشته است: «-با چه #ارزی وارد کردی؟ +عرض ارادت!» این توییت معنادار رشیدپور به شکلی حیرت‌انگیز در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد.

در روزهایی که منتقدان کارلوس کی‌روش و طرفداران او به شدید‌ترین شکل ممکن در فضای مجازی و رسانه‌ها مقابل هم جبهه گرفته‌اند،‌ عملکرد ژاپن در جام‌جهانی و درخشش خیره‌کننده این تیم و فوتبال فوق‌العاده‌ و جسورانه‌ای که با مربی داخلی مقابل بلژیک انجام داد، به مهمترین سوژه در فضای مجازی تبدیل شد. منتقدان عملکرد کی‌روش رسما این ادعا را مطرح کردند که برخلاف آمارهای ارایه شده ژاپن بهترین تیم آسیا بوده و آنها فوتبالشان به فوتبال روز دنیا نزدیک‌تر است، نه تیم کی‌روش! صحبت درباره ژاپن و فوتبال زیبای این تیم به قدری داغ است که از همین حالا دیگر کسی با قدرت از قهرمانی تیم‌ملی در آسیا برخلاف روزهای قبل صحبت نمی‌کند، البته خیلی‌ها هم به انتقاد شدید از عادل فردوسی‌پور
پرداختند.


تعداد بازدید :  239