شماره ۱۴۴۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

چوب بیلیاردبازهای ایران گم شد!  
تیم‌ملی اسنوکر زیر ۱۸‌سال ایران که به منظور شرکت در رقابت‌ها اسنوکر قهرمانی جوانان جهان، دهم تیر راهی کشور چین شده بود اما متاسفانه با سهل‌انگاری صورت‌گرفته، چوب‌های بازی ملی‌پوشان با پرواز ارسال نشد. ملی‌پوشان اسنوکر ایران پس از رسیدن به مقصد هنگام تحویل‌گرفتن بار متوجه شدند چوب‌های آنها گم شده است، به همین خاطر از رقابت‌ها حذف شدند!

پیوند غیرقانونی کبد بازیکن بارسا
سایت «Confidencial» اسپانیا مدعی شد که ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا به صورت غیرقانونی کبد اریک آبیدال، مدافع فرانسوی بارسلونا را تهیه کرده است. راسل برای خرید این کبد پیوندی تماس‌هایی را به صورت غیرقانونی داشته است. درصورت اثبات این قانون‌شکنی یک‌سال حبس در انتظار رئیس باشگاه بارسلونا خواهد بود.

مارادونا: رایگان مربی آرژانتین می‌شوم!
دیگو مارادونا،‌ اسطوره فوتبال آرژانتین و شخصیت جنجالی و پرحاشیه فوتبال مدعی شد که حاضر است سر مربی‌گری تیم‌ملی کشورش را به‌طور رایگان برعهده بگیرد. این درحالی است که خورخه سامپائولی، سرمربی کنونی آرژانتین، عملا برای رهبری این تیم تا ‌سال ۲۰۲۲ میلادی قرارداد دارد.

واکنش وزیر ورزش به تبعیض
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تبعیض قایل‌شدن میان استقلال و پرسپولیس گفت: ‌«برای هر دو تیم دو‌ مربی صاحب‌نام خارجی استخدام کردیم و تا دو‌سال آینده نیز قراردادشان تمدید شده ‌است. از جهت ساختار نیز، هیأت‌مدیره هر دو تیم اعضای بسیار خوبی دارند که باعث سامان وضع هر دو تیم شده است.»

خادم همچنان قهر است
نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح روز گذشته نشستی را با روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی برگزار کردند که نکته قابل توجه غیبت رسول خادم بود. این موضوع نشان می‌دهد خادم علاقه‌ای به انجام تعامل با مسئولان کمیته المپیک و وزارت ورزش ندارد.


تعداد بازدید :  305