شماره ۱۴۴۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
تریبون

حمیدرضا نعیمی:  استادم محمود استادمحمد به من گفت، اثری را بنویس که اگر روزی خوانده شد یا روی صحنه آمد، بگویند که جای خالی این اثر احساس می‌شد. این بزرگترین درس و پندی است که موقع نوشتن نمایشنامه یا کارکردن یک اثر نمایشی به آن توجه می‌کنم.

 حسین بهروزی‌نیا: عود به یک ساز از دست‌رفته تبدیل شده بود، اما اکنون شاهد هستیم کودکانی این ساز را برای یادگیری برمی‌گزینند و به‌ خوبی آن را می‌نوازند.

 ماهایا پطروسیان: آدمی نیستم که یک خط مستقیم در زندگی‌ام داشته باشم. ممکن است دوران طولانی درونگرایی در زندگی‌ام داشته باشم یا بالعکس؛ مثلا از جهت سینمایی فعال باشم و بیشتر با اطرافیان معاشرت کنم، می‌خواهم بگویم که آدم بسیار ترکیبی هستم، اما این‌که چه نوع سرگرمی به من کمک می‌کند، نمی‌دانم.

 سیدرضا افتخاری: به هواداران گفتم اصلا نگران نباشید و اگر کار را به ما سپردید اجازه بدهید در یک فضای همراه با آرامش شرایط را به خوبی برای تحقق خواسته‌های بحق شما ادامه دهیم. نتایج این برنامه‌ها و فرآیندهای مختلفی را که دنبال می‌شود، به زودی اعلام خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می‌دهم خواسته‌های آنها برآورده می‌شود. جلسه نهایی با وریا غفوری برگزار شد و حضور  این بازیکنان در استقلال استمرار خواهد داشت.

 محمدرضا زنوزی: بعد از اتمام بازی های لیگ و قبل از آنکه ما باشگاه تراکتورسازی را بخریم، ترابی با تراکتور قرارداد بسته بود. جالب است که بعضی‌ها مطالبی را عنوان می‌کنند که عجیب و خنده‌دار است. اینکه دیدم نوشته‌اند خود تراکتورسازی به خاطر قرارداد با ترابی محروم می‌شود! این قانون من درآوردی را چه کسی گذاشته است که تراکتورسازی محروم شود؟ ما کار را جلو می‌بریم. برای تغییرات آمده و این تغییرات را از تراکتورسازی و مالکیتش شروع کرده‌ایم.


تعداد بازدید :  268