شماره ۱۴۴۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
اتهام جدید تعرض جنسی برای کوین اسپیسی

کوین اسپیسی با اتهامات جدیدی درباره تعرض جنسی این بار در انگلیس روبه‌رو شد. اسکاتلندیارد  انگلیس در حال بررسی 6 مورد شکایت از کوین اسپیسی است که می‌گویند او به قصد تعرض جنسی به مردی حمله کرده است.
البته پلیس اعلام کرده به اسپیسی به عنوان مظنون نمی‌نگرد، اما پلیس شهری لندن اعلام کرده که کارآگاهان در حال تحقیق درباره مردی هستند که سه شکایت از او شده است. گفته می‌شود آخرین ادعایی که درباره اسپیسی مطرح شده مربوط به سال 1996 در وست مینیستر است. ادعای بعدی مربوط به سال 2008 در لمبث و ادعای دیگر مربوط به سال 2013 در گلاسترشایر است. سه شکایت دیگر نیز درباره تعرض جنسی در لندن، پیشتر به پلیس واصل شده بود. علاوه بر اینها یک ادعای تعرض جنسی در لس آنجلس نیز علیه اسپیسی مطرح است.
کوین اسپیسی بین سال‌های 2004 تا 2015 کارگردان هنری در یکی از سالن‌های تئاتر لندن بود. اسپیسی نخستین هنرپیشه هالیوودی بود که پیش از ماجرای هاروی واینستاین ادعایی علیه‌اش مطرح شد. نخستین بار این آنتونی رپ بود که اعلام کرد زمانی که 14 ساله بوده، اسپیسی که در آن زمان 26 ساله بوده به قصد تعرض جنسی به او نزدیک شده است. این ماجرا به سال 1986 باز می‌گردد. اسپیسی که حالا 58 ساله است گفته که این واقعه را به یاد نمی‌آورد اما اگر رفتاری از او سرزده دلیلش مستی بوده و او از این رفتار عذرخواهی می‌کند. بعد از این اتفاق بود که کمپانی نت فلیکس همکاری با اسپیسی را در سریال خانه پوشالی قطع کرد. سریالی که 4 فصل از آن با بازی اسپیسی ساخته شده بود. ریدلی اسکات نیز نقش اسپیسی را در فیلم همه پول‌های دنیا به طور کامل حذف کرد.

 


تعداد بازدید :  164