شماره ۱۴۴۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
صدر، همچنان کارشناس محبوب فردوسی‌پور است
عادل، عامل صعود سوئد و انگلیس!

شهروند| ویژه برنامه جام جهانی 2018 از شبکه سوم سیما سه‌شنبه شب تحت تاثیر طرفداری عادل فردوسی‌پور از تیم ملی انگلیس قرار داشت؛ اگرچه نباید از گزارش دلچسب گزارشگر جوان صداوسیما به راحتی گذشت.
سوئد مدیون فردوسی‌پور!
در حالی که نیمه نخست بازی تیم‌های سوئد و سوییس به تساوی بدون گل به اتمام رسید، ویژه برنامه 2018 در فاصله بین 2 نیمه آیتمی از ستاره تیم ملی سوئد پخش کرد. وقتی این آیتم ویژه از «امیل فورسبرگ» روی آنتن شبکه سوم به پایان رسید، محمدرضا احمدی و عادل فردوسی‌پور برای این بازیکن در نیمه دوم آرزوی موفقیت کردند. دقیقا ستاره سوئدی‌ها کلید قفل این بازی نه چندان جذاب بود و با گلی که به ثمر رساند، باعث صعود سوئدی‌ها شد. در پایان بازی مجریان برنامه 2018 به طنز گفتند این بازیکن به خاطر پخش آن کلیپ در بین 2 نیمه روحیه گرفت و گلزنی کرد. حتی احمدی می‌گفت در بازی‌های بعدی هم بازیکنانی که روی آنتن تلویزیون ایران می‌روند، ستاره بازی خواهند شد!
طرفداری علنی عادل از انگلیس
عادل فردوسی‌پور هیچ وقت طرفداری از تیم ملی انگلیس در رده ملی و لیورپول در رده باشگاهی را مخفی نگه نداشته و آن را بروز داده است. وقتی انگلیس در لحظات پایانی بازی گل تساوی را از کلمبیا دریافت کرد، می‌شد غم را در چهره فردوسی‌پور دید. البته او قبل از شروع ضربات پنالتی خطاب به حمیدرضا صدر گفت که این بار انگلیس طلسم شکنی می‌کند و قطعا برنده بازی خواهد بود. وقتی این اتفاق رخ داد، تا پایان برنامه فردوسی‌پور با چهره‌ای شاد به اجرای برنامه پرداخت.
صدر همچنان در تلویزیون می‌تازد
با وجود انتقادهایی که برخی از کارشناسان فوتبال به حضور حمیدرضا صدر در ویژه برنامه جام جهانی 2018 داشتند، همچنان عادل فردوسی‌پور به این کارشناس اعتقاد ویژه‌ای دارد. حمیدرضا صدر برای چندمین مرتبه در طول هفته‌های اخیر به عنوان کارشناس در شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با ادبیات خاص خودش درباره مسابقه انگلیس و کلمبیا به صحبت پرداخت. این اتفاق در حالی رقم خورد که شاید سایر کارشناسان نهایتا یک بار چنین فرصتی برای حضور در تلویزیون در طول جام جهانی را پیدا کردند.
گزارش جذاب یک تازه وارد
در روزهایی که انتقادهای زیادی به نحوه گزارش برخی از گزارشگران قدیمی فوتبال در فضای مجازی صورت می‌گیرد، گزارش فرشاد محمدی مرام روی بازی انگلیس و کلمبیا به دل خیلی از علاقه‌مندان فوتبال نشست. این گزارشگر جوان که یکی از استعدادهای کشف شده از دل مسابقه آقای گزارشگر است، بدون پرداختن به حاشیه‌های بی‌مورد به خوبی توانست از پس گزارش این مسابقه حساس بربیاید.


تعداد بازدید :  468