شماره ۱۴۴۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
امین حیایی با شمشیر و زره در کارزار نبرد
گرین کارت دارم اما عاشق ایرانم

شهروند|  نشست عوامل سریال ساخت ایران 2، بیش از این‌که با عز و التماس عوامل سریال برای خرید نسخه‌های اریژینال ایران فهرست اخبار پربازدید وارد شود، با حرف‌های امین حیایی رسانه‌ای شد؛ سخنان بازیگری که در چند‌سال اخیر ماجراهای جنجالی زیادی را پشت‌سر گذاشته است. شاه بیت سخنان او هم که تیتر یکش کرد، چیزی نبود جز: گرین کارت آمریکا دارم، اما دوست ندارم از کشورم ایران که عاشق مردم و سرزمینش هستم، مهاجرت کنم.
امین حیایی از آن روزی که قلاده‌های طلا را بازی کرده، آب خوش از گلویش پایین نرفته، کوشید فضای علیه خودش را تلطیف کند. او درباره تصمیم‌های اشتباهش گفت: انسان‌ها در زندگی اشتباه می‌کنند اما مهم این است که قبل از این‌که دیر شود، به دنبال جبران آن بروند. خود من هم اشتباهاتی انجام دادم...
حیایی در ادامه جلسه تلاش زیادی داشت تا مخاطبان و هوادارانش او را با تصمیمات سیاسی کارانه بزنگاه تلخ تاریخ معاصر کشورش قضاوت نکنند: تلاش کردم اشتباهاتم را جبران کنم. البته چندسالی طول کشید، اما بالاخره شد. کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی و با آبروی دیگران بازی می‌کنند، تاوان خواهند داد.
امین حیایی در ادامه گفت: ایران کشوری بزرگ با منابع بسیار است، اما چرا من نوعی باید این‌قدر نگرانی از آینده فرزندم داشته باشم؟ چرا باید به مهاجرت برای امنیت فرزندم فکر کنم، درحالی ‌که عاشق ایران هستم.
انتقادات تند و تیزی پایان بخش سخنان حیایی بود: سر افرادی که به مردم پشت می‌کنند را بالای دار می‌بینم  این افراد مطمئن باشند بلای این مال حرام، گریبان آنها یا فرزندانشان را خواهد گرفت.


تعداد بازدید :  251