شماره ۱۴۴۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
یک سایت روسی، ایران را به بهت فرو برد
عزت‌اللهی دوپینگ کرده است؟

شهروند|  شوک بزرگ برای تیم ملی ایران در حالی که هنوز رقابت‌های جام جهانی به پایان نرسیده، می‌تواند شایعه دوپینگی بودن سعید عزت‌اللهی باشد.
 با وجود پایان یافتن بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه،  سایت روسی «S M news»  خبر داده که با توجه به بازی‌های تیم‌ ملی ایران در جام جهانی روسیه، از سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش فوتبال ایران در جریان این بازی‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شده و به ادعای این سایت روسی، مسئولان مربوطه مشغول بررسی نهایی این آزمایش‌ها هستند. در این مطلب سایت روسی آمده، امروز جلسات ویژه‌ای برای بررسی موضوع احتمالی دوپینگ بازیکن تیم ‌ملی ایران برگزار شده تا به این مسأله بازیکن تیم روستوف رسیدگی شود.
همچنین یک منبع آگاه به این سایت روسی گفته که در آزمایش ابتدایی و نوع A نتیجه آزمایش عزت‌اللهی  نشان می‌دهد که مسأله به استفاده از داروی هورمونی لوته اینیزینگ برمی‌گردد. این ماده به ترشح بیشتر تستسترون کمک می‌کند. گروه ضد دوپینگ فیفا در حال بررسی این موضوع است و در این گزارشی که سایت روسی نوشته، اعلام شده که این هورمون فقط با استفاده از مواد ممنوعه یا در برخی از بیماری‌های خاص  مشاهده می‌شود. در چنین شرایطی، سایت اسپورت اکسپرس روسیه در خبر دیگری این موضوع را شایعه خواند و پرونده‌اش را مختومه کرد. این سایت نوشته است: «سوء تفاهم در ارتباط با پرونده هافبک روستوف و بازیکن تیم ملی ایران تمام و تحقیقات در این زمینه متوقف شده است. یک منبع آگاه گفت که تست دوپینگ از عزت‌اللهی ۱۲ ژوئن در استانبول و خارج از زمان مسابقه (اردوی ایران در استانبول) گرفته شده است.» با این‌حال، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و خود سعید عزت‌اللهی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند و مشخص نیست شایعات درباره هافبک تدافعی پرانرژی تیم ملی ایران تا چه حد می‌تواند موثق باشد. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع رخ می‌دهد.


تعداد بازدید :  302