شماره ۱۴۴۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

افتخاری استعفا نمی‌کند  
رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد. او در این خصوص گفت: «استعفایی در کار نیست؛ تلاش‌های خوبی در باشگاه استقلال برای حل مشکلات صورت گرفته و نسبت به آینده باشگاه خوشبین هستم.»

اعلام لیست نهایی تیم‌ملی والیبال
سعید معروف، محمد طاهر وادی، امیرحسین توخته، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، مرتضی شریفی، علی شفیعی، سامان فائزی، امیر غفور، صابر کاظمی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت‌پور برای بازی‌های آسیایی اندونزی به تیم‌ملی دعوت شدند.

کی‌روش، جزو 5 گزینه آفریقای جنوبی
سایت «thesouthafrican» در گزارشی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش یکی از پنج گزینه سرمربیگری تیم‌ملی آفریقای جنوبی به جای «بکستر» است. علاوه بر کی‌روش، پیتسو موسیمانی، هروه رنارد، رولانی موکوئنا و ماشابا دیگر گزینه‌های هدایت «بافانا بافانا» هستند. کارلوس کی‌روش روز پنجشنبه به پرتغال بازگشت و شایعاتی مبنی بر قطع همکاری وی با تیم‌ملی ایران مطرح شده است.

امضای قرارداد کرانچار بعد از 4 ماه!
با وجود این‌که 4 ماه از سرمربیگری زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال امید می‌گذرد، این مربی کروات روز گذشته قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا کرد. در دیدار دیروز کرانچار و تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های تیم‌ملی امید ایران، برای این تیم در آوردگاه‌های آتی آرزوی توفیق کرد.

کدام زن پرچمدار ایران می‌شود؟
با توجه به این‌که در طول حضور ایران در بازی‌های آسیایی هیچ بانویی پرچمدار ایران نبوده، این احتمال وجود دارد که یک ورزشکار خانم برای این سمت انتخاب شود. الهه احمدی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان، کیمیا علیزاده مدال‌آور ایران در المپیک ریو و خواهران منصوریان جزو گزینه‌های پیشنهادی هستند.


تعداد بازدید :  325